یکی از چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش پیش از رای گیری تصمیم به کناره گیری گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد شماره یک شطرنج جهان از حضور در مسابقات کاندیداها انصراف داد.
تیم ملی والیبال مغولستان از حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا انصراف داد و تا کنون هفت تیم وارد ارومیه شدند.
یک اتفاق خوب و امیدوار کننده برای لیگ برتر والیبال رخ داده است.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
حمید سیفی دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات انصراف داد.
حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی از سرمربیگری پیکان انصراف داد.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد داوید دخیا بر خلاف شایعات اخیر، قرارداد خود با منچستریونایتد را تمدید می‌کند.
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره بنابر دلایل فنی ترجیح داد به اردوی تیم ملی اضافه نشود.
داوری که پیشنهاد رشوه در یک بازی را فاش کرد و از بازی انصراف داد
یکی از مربیانی که به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای سپردن هدایت تیم ملی از او نام برده شده بود، ضمن تکذیب ارائه برنامه به فدراسیون، با صدور پیامی انصرافش را اعلام کرد.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
پدیده نوزده ساله ورزش تنیس به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات پیش‌فصل خود از حضور در گرنداسلم استرالیا کناره‌گیری کرد.
یکی از چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش پیش از رای گیری تصمیم به کناره گیری گرفت.
گراهام پاتر، سرمربی باتجربه چلسی، علاقه ای به حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارد.
بعد از انصراف خیبر خرم آباد از حضور در مرحله یک سی و دوم جام حذفی که در روزهای یکشنبه ودوشنبه هفته جاری برگزار می شود، یک تیم دیگر انصراف خود را از حضور دراین مرحله اعلام کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، اذعان داشت آنها تمایلی به جذب کریستیانو رونالدو ندارند.
ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاه‌ها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای‌گیری انصراف خود را اعلام کرد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاهها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.
آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو از پست ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات به سود یک کاندید کنار رفت و تنها در پست هیات اجرایی در انتخابات شرکت خواهد کرد.
به رغم تغییر دولت و تدابیری که برای پایان دادن به خسارات گذشته اندیشیده شده، وضعیت عجیبی بر بیمارستان ایرانی دبی حاکم است، تا جایی که به وضوح می‌شود سایه گسترده خطری که بر سر این مرکز درمانی پرسابقه گسترده شده را دید؛ خطری که ظاهرا رفع شدنی نیست، مگر با ورود مقامات ارشد کشورمان به این غائله کشدار!
بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم، که با توجه به اینکه آقای تاج که قبلا به بنده حکم داده بودند به احترام ایشان کنار بروم.به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ