در جریان معاملات امروز شاخص کل هموزن نسبت به شاخص کل بورس بازدهی ۸ برابری داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۶۰۴۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۰۹۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۵۱۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۰۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۸۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۹۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۱۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۵۵۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۲۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۶۴۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۴۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۱۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۹۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۷۳۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
بعضی وقت‌ها مسائل روحی روانی می‌تواند کیفیت یک بازیکن را نابود کند. نمونه زنده می‌خواهید؟ به فصل اول حضور مسی در پاریس نگاه کنید که چطور تغییر مکان فوتبال او را تقلیل داد.
وزیر امور خارجه، رفراندوم بین ساکنین اصیل فلسطین را راهی برای احقاق حقوق فلسطینیان دانست و گفت: این یک راهکار دیپلماسی و منطقی است که رژیم صهیونیستی از آن‌جایی نخواهد کرد.
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.
زن جوانی که یکی از قربانیان سرقت اعضای این باند دو نفره بود، گفت: از خرید به خانه برگشتم، خواستم در را باز کنم که موتورسواری به من نزدیک شد و یکی از موتورسواران بلافاصله از موتور پایین پرید و دستبند طلایم را کشید. با موتورسوار درگیر شدم و در حین درگیری کلاه‌کاسکت او از سرش افتاد. مردی با مو‌های جوگندمی که او را شناختم. او بهروز، برادر یکی از دوستانم بود که سال‌ها قبل از من خواستگاری کرده بود.
مجید عشقی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن که در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: با توجه به معاملات مستمر سیمان و فولاد در بورس کالا، پروژه‌های این طرح به راحتی می‌توانند همه نیاز خود به محصولات را در قالبی شفاف و از طریق بازار سرمایه تامین کنند.
هیأت دولت به ریاست ابراهیم رئیسی در جلسه ای که شب گذشته برگزار شد، در پی نگرانی مدیران شرکت ها و فعالان بازارسرمایه از نحوه محاسبه نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها و تعیین قیمت خرید برق اقدام به اعمال اصلاحاتی کرد .
هرگونه قیمت‌گذاری دستوری به گونه‌ای که خودروسازان را با وجود هزینه‌های تولید و مالی گزاف، ناگزیر به ارائه خودرو با قیمتی نامتناسب با قیمت بازار کند نتیجه‌ای جز متضرر شدن تولیدکنندگان، سهامداران، سرمایه گذاران و مصرف‌کنندگان نداشته است، در حالی که منافع عظیمی را به جیب واسطه‌ها سرازیر ساخته است. قیمت گذاری دستوری باید از صنعت خودرو حذف شود و باید مانع حضور مافیای قوی در این صنعت شد.
یک کارشناس بازار سرمایه احیای برجام و تحریم نفتی روسیه را برای صنایع و کلیت بازار سرمایه مثبت ارزیابی کرد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
فولاد کاوه جنوب کیش دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال ۱۴۰۰ را با سود خالص حدود ۲ هزار میلیارد تومانی (معادل ۱۳۴ تومان به ازای هر سهم) پشت سر گذاشت که ۲۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته می‌باشد.
تایید شیوع آبله میمونی در ۱۱ کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ