اریک لیرا، هافبک کروز آزول، معتقد است که لیونل مسی هم بازیکنی مانند بازیکنان دیگر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جام مسی در آمریکا با سوپرگل و ضربات پنالتی
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید حضور لیونل مسی در اینترمیامی را به دقت دنبال می‌کند و همانطور که گفته به حضور در لیگ MLS علاقه‌مند است.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
تیلور توئلمن، بازیکن سابق آمریکا، از حمایت بی حد و اندازه و تمجیدها از لیونل مسی چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
تیم فوتبال اینتر میامی در رقابت‌های لیگز کاپ آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲  مقابل اورلاندوسیتی به برتری رسید؛ لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در این دیدار  ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاسهای خصوصی شرکت می‌کند.
لوئیس سوارز به شایعات اخیر درباره انتقالش به اینترمیامی و همبازی شدن با مسی پاسخ داد و گفت او با گرمیو قرارداد دارد و فعلا چنین انتقالی غیرممکن است.
سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی، در حال بررسی شرایط پیوستن به لس آنجلس اف سی است.
ابرستاره آرژانتینی برای انتقال به آمریکا قید پول زیاد را زد.
کریستین ویری، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است در دنیای فوتبال فقط لیونل مسی است که بود و نبودش در یک تیم اهمیت دارد.
لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، در اولین دیدارش موفق به گلزنی شد تا نوید روزهای درخشانی را در لیگ آمریکا بدهد.
دیوید بکام معتقد است که لیونل مسی به زمان نیاز دارد تا خودش را با لیگ آمریکا تطبیق دهد.
لیونل مسی در شهر میامی زمانی که با همسرش در حال خروج از یک رستوران بود با هجوم هواداران مواجه شد و عشق و علاقه هواداران آمریکایی به اسطوره آرژانتینی خبرساز شد.
انتشار اولین تصاویر از تبلیغ تلویزیونی‌ای که لیونل مسی با لباس سرآشپز در آن بازی می‌کند به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
لیونل مسی برای آغاز عصر جدیدی از دوران حرفه‌ای خود وارد شهر میامی شد.
اینتر میامی از پیراهن جدید خود که قبل از شروع بازی ها استفاده خواهد شد رونمایی کرد، پیراهنی که البته مورد استقبال قرار نگرفت.
وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.
لیونل مسی می‌تواند اولین بازی خود را در ایالات متحده، برای تیم منتخب ستاره‌های MLS مقابل آرسنال انجام دهد.
قیمت بلیت‌های اولین بازی احتمالی لیونل مسی در آمریکا با ارقام نجومی به فروش می‌رسد.
واکر زیمرمن، مدافع تیم ملی آمریکا، از حضور لیونل مسی در لیگ این کشور استقبال کرد اما در عین حال به او هشدار داد که کار سختی در پیش دارد.
خبرنگار اسپانیایی از احتمال جدال مسی با رونالدو در آمریکا خبر داد.
شکیل اونیل، اسطوره بسکتبال آمریکا، پیامی احساسی خطاب به لیونل مسی منتشر کرد و گفت امیدوار است خیلی زود او را از نزدیک ببیند.
فیل نویل، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که اگر لیونل مسی به این باشگاه ملحق شود به بزرگترین خرید تاریخ ورزش آمریکا تبدیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ