عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره برکناری علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
گروهی از هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شدند.
حجت کریمی در میان اعتراض عجیب هواداران باشگاه را ترک کرد
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رای به برکناری اعضای کانون هواداران این باشگاه داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با شرایطی متفاوت وارد ساختمان باشگاه شد.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود انتخاب سرمربی این تیم را به تاخیر انداخت؛ او با هواداران حرف زده است.
حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران این تیم درخواست دارد که اخبار مربوط به آبی‌ها را از منابع رسمی دنبال کنند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از همه هواداران و پیشکسوتان این باشگاه خواست به حمایت از تیم بپردازند تا قهرمانی جام حذفی میسر شود.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
عده زیادی از هواداران رئال مادرید به دلیل آنچه انفعال کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم در درگیری‌های دیدار مقابل والنسیا می‌دانند از او انتقاد کردند.
علی کریمی، ملی‌پوش اسبق تیم ملی گفته بود آرزوی قلبی‌اش موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان است تا دل هواداران در ایران شاد شود.
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در بازگشت از سفر کوتاه خود به امارات، درباره دو موضوع بزرگی که تبدیل به دغدغه اصلی هواداران استقلال شده، حرف‌های مهمی را به زبان می‌آورد.
هافبک تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان به شدت از عملکرد سیدمهدی سیدعلی گلایه کرد.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
مدافع ملوان قول کسب یک رتبه خوب در پایان فصل را به هواداران تیمش می‌دهد.
حتی عذرخواهی کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومونیا قبرس پس از شکست سنگین مقابل حریف خود هم باعث نشد که عصبانیت هواداران این تیم کاسته شود.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که این باشگاه با تیام صحبتی نکرده و حضور علی کریمی در این تیم منتفی است
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
هواداران صنعت نفت علیه مربی و مدیر زردپوشان تجمع کردند.
کریم بنزما همواره مورد توجه هواداران فوتبال و مسلمانان بوده است. او بالأخره برنده توپ طلای سال شد و به آرزوی کودکی‌اش رسید. به این بهانه نگاهی به حواشی جالب این شخصیت داشته‌ایم.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ