رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: کیفیت هوا در تهران بسیار ناسالم برای تمام گروه‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جایزه مصطفی(ص) در سال جاری و در پنجمین دوره در چهار حوزه علمی به آثار شاخص از برترین دانشمندان جهان اسلام اعطا می‌شود.
امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس امروز چه بود؟ ، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس | فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟، نظر تحلیل گران در مورد آینده‌ی قیمت طلا، خبری مهم برای سهامداران شستا، خبر‌های موثر بر بورس فردا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نزدیک شدن به بازار شب عید باعث شد شاخص مدیران خرید در بهمن‌ با جهش ۹.۴۶ واحدی به بالای عدد ۵۰ برسد و وارد منطقه رونق شود. بررسی وضعیت صنایع نشان می‌دهد صنعت نساجی بهترین وضعیت را داشته است.
کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت روز گذشته بازار سرمایه گفت: پس از دو سال بازار شاهد ثبت یکی از بهترین روزهای خود بود. آیا با این وجود شاخص کل به ۲ میلیون واحد خواهد رسید؟
بانک ملت بر اساس رتبه بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک ها و موسسات اعتباری در شاخص فروش بر اساس عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ از آن خود کرد.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
مهدی پازوکی گفت که منضبط ترین دولت، دولت اصلاحات بوده است. شاخص های اقتصادی بیانگر آن است که بهترین برنامه بعد از انقلاب، برنامه سوم بوده که بالغ بر ۶۰ درصد اهداف آن تحقق یافته است
شاخص کل بورس شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۷۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
جاشوا کیمیش خروج تحقیرآمیز آلمان از جام جهانی را بدترین لحظه دوران حرفه‌ای خود توصیف کرد.
شاخص کل در هفته گذشته یکی از بهترین هفته ها را سپری کرد اما برای رشد در هفته آتی مشکلاتی را خواهد داشت.
رقم شاخص ملی محیط کسب‌وکار ایران در تابستان ۱۴۰۱، ۵.۸۸ (نمره بدترین ارزیابی ۱۰ است) محاسبه شده که از وضعیت این شاخص نسبت به ارزیابی فصل گذشته (بهار ۱۴۰۱ با میانگین ۶.۰۷) مساعدتر است.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
علیرضا عباسی با اشاره به اینکه بر اساس شاخص گرسنگی، اسپانیا و انگلیس از نظر فقر وضعیت بدتری نسبت به ایران دارند، گفت: آن‌ها جهان اول هستند! آن‌ها روی شاخص فقر نسبی کار می‌کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۸۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به روشنی عرض می‌کنم که ما در تضمین‌ها، تحریم‌های سپاه و لیست قرمز با آمریکایی‌ها مشکل داریم و تا این مشکلات حل نشود، از منافع ملی خودمان عدول نخواهیم کرد.
همزمان با قوت‌گرفتن احتمال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، شماری از مردم این جزیره در اعتراض به سفر این مقام ارشد آمریکا، به خیابان‌ها آمدند.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: برخی از افراد که درصدی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده‌اند، به همان نسبت سود آنها کاهش پیدا می‌کند و سود سهام به دارندگان جدید سهام عدالت واریز می‌شود.
مدیرعامل فرابورس ایران با برشمردن ۵ پیش شرط برای درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه این بورس گفت: فرابورس بابت هر ریال این واگذاری در راستای حفظ منافع مردم حساس است و تا این ۵ شرکت رعایت نشود امکان واگذاری سرخابی ها وجود ندارد.
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ