مهدی طارمی که به عنوان چهارمین گلزن برتر سال ۲۰۲۴ رسیده است، از تیم‌هایی از ایتالیا، فرانسه و انگلیس پیشنهاد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازگشت اینترمیلان به صف مشتریان طارمی
باشگاه پورتو تنها یک راه پیش روی مشتریان ستاره ایرانی گذاشت.
بانک ها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سال های اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و با ایجاد باشگاه مشتریان، سعی خود را در زمینه سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه نهاده اند. برهمین اساس بانک"ایران زمین" تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد.
پیش از این درخواست مالی ۲۰ میلیون یورویی پورتو باعث شد آث میلان از خرید طارمی منصرف شود. مارسی، منچستریونایتد، اینترمیلان، الهلال عربستان و آرسنال از دیگر مشتریان طارمی بودند که معامله سر نگرفت و حالا تاتنهام آخرین فرصت مهاجم بوشهری برای بازی در سطح بالاتر است.
چلسی در مورد شرایط محمد قدوس، هافبک تیم آژاکس پرس و جو کرده است. این بازیکن در ابتدای حضورش در آژاکس شاگرد اریک تن هاخ بوده است.
دو باشگاه گل‌گهر و تراکتور در کمین مهاجم جنوبی پرسپولیس هستند.
تسلا مشتریان را غافلگیر کرد
طارمی با درخشش خود مشتریان زیادی پیدا کرده و طبق گزارش رسانه‌های اروپا مورد توجه منچستر یونایتد و میلان قرار دارد
خبرنگار معروف ترکیه ای مدعی شد که سه غول بزرگ عربستان قصد دارند مهدی طارمی را به خدمت بگیرند.
کمالوندی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اضافه کرد: دنیا و بخشی که فضای ذهنی عموم را تشکیل می‌دهد و نیز غربی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به دلیل مسائل اقتصادی اصلاً نمی‌تواند دنبال سلاح هسته‌ای باشد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
صف مشتریان عربی برای هافبک تیم ملی ایران
عدم اتصال بین بانکی چک نو موجب ناامیدی و دلسردی مشتریان بانکی از طرح چک دیجیتال شده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
مشتریان دو بازیکن مازاد پرسپولیس در نیم‌فصل
طارمی در معرض پیشنهاد مشتریان زیادی در نقل و انتقالات زمستانی اروپا قرار گرفته است و احتمال دارد پورتو هر لحظه به یکی از درخواست های رسیده جواب مثبت بدهد.
مهدی طارمی که به عنوان چهارمین گلزن برتر سال ۲۰۲۴ رسیده است، از تیم‌هایی از ایتالیا، فرانسه و انگلیس پیشنهاد دارد.
پیشنهاد کتبی مشتریان طارمی بعداز کریسمس روی میز رئیس پورتو
خبر جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس در بیشتر وب‌سایت‌های هلندی بازتاب داشته است.
سومین مرحله از عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا انجام و این خودرو نیز با استقبال متقاضیان مواجه شد.
سومین مرحله از عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا انجام شد و این خودرو نیز با استقبال متقاضیان مواجه گردید.
روزنامه آبولا از تمایل آرسنال برای جذب مهدی طارمی در صورت جدایی ادی انکتیا خبر داده است.
بازی را آنقدر به ابتذال کشاندند که حتی مردم آسیب‌دیده را وجه‌المصالحه بازی سیاسی قرار دادند. سیل فرو خواهد نشست و نوبت ارزیابی رفتار ناجوانمردانه سیاسیون با سیل‌زدگان رو خواهد آمد. آن وقت است که جاروکردن تتمه اعتبار و جایگاه سیاسیون نزد افکارعمومی کلید خواهد خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ