محمدرضا بختیاری گفت: میانگین کشوری مصرف آب در حوزه شرب حدود ۷ تا ۸ درصد است و حدود ۹۰ درصد آب کشور در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
در بهار ۱۴۰۲ سهم جمعیت بیکار فارغ‌التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران ۴۰.۸درصد بوده است، بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱.۱درصد افزایش داشته است.
همتی نوشت:. آمریکا و اروپا ۴۳ درصد وآفریقا ٣ درصد تولید دنیا را دارا هستند!. استحقاق ملت ایران بیش از اینهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
همتی نوشت:. آمریکا و اروپا ۴۳ درصد وآفریقا ٣ درصد تولید دنیا را دارا هستند!. استحقاق ملت ایران بیش از اینهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی تا پایان این برنامه به سالانه ۱۳۱.۵ میلیون تن می‌رسد که نسبت به ظرفیت فعلی ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: ۴۳ درصد پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف به سازش منجر شده است
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بودجه ۱۵ میلیارد تومانی راهیان نور در سال گذشته اختصاص یافت که ۴۳ درصد آن برای اسکان و حمل و نقل و پذیرایی بود.
محمد آئینی گفت: بر اساس آمار بیش از ۹۰ درصد سطح کشور در خط زلزله قرار دارد و نزدیک به ۴۳ درصد واحدهای مسکونی کشور فاقد اسکلت و غیرمقاوم است که این میزان در محلات هدف بازآفرینی بیشتر است.
کاشمر ـ بخشدار بخش فرح دشت کاشمر گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات عمرانی و جاری دهیاری‌ها حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.
تسهیلات پرداختی خرد شبکه بانکی به اشخاص حقیقی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۹۱.۳ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل مبلغ ۱۹۷۸.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۴۲.۹ درصد) افزایش داشته است.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ۴۳ درصد پست‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بلاتصدی است.
در یک نظرسنجی صورت گرفته در آرژانتین، بیش از ۴۳ درصد مردم این کشور خواهان ریاست جمهوری لیونل مسی هستند!
بنا به گزارش نهادهای آمریکایی، تعداد استعفای افسران پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۱، ۴۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده، در حالی که تعداد انتصابات جدید در این دو سال کاهش قابل توجهی داشته است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۴۳ درصد بافت فرسوده تهران نوسازی شده است، گفت: در مناطق ۱۷ و ۱۸ ؛ ۶ هزار پلاک وجود دارد که نوسازی آن‌ها مشروط به یک نامه از وزارت راه است.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در پی کاهش کالاهای قاچاق، رسوبی و متروکه هستیم،گفت: ۱۶ هزار مترمربع ساماندهی و قفسه‌بندی انبارها را انجام و ظرفیت انبارها را ۴۳ درصد افزایش داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۴۳ درصدی فاز اول خط انتقال جدید آب‌شیرین‌کن چابهار خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این مهم، آبرسانی به ۱۲۲ هزار نفر در چابهار محقق می‌شود.
بررسی وضعیت ورودی سد‌های کشور نشان می‌دهد ورودی به مخازن در سال آبی جاری به ۸۳۰ میلیون متر مکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد. همچنین میزان پرشدگی سد زاینده رود در استان اصفهان، سد‌های استان تهران، سد‌های استان خوزستان و سد‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به ترتیب حدود ۱۱ درصد، ۱۹ درصد، ۴۳ درصد و ۲۹ درصد است.
قیمت نفت برنت در اوایل معاملات آسیایی امروز سه شنبه با ۴۳ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۸۹.۲۹ دلار در هر بشکه رسید.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: در نتیجه غفلت چند ساله در حوزه تامین برق پایدار برای صنایع و معادن استان، تنها ۴۳درصد برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان تامین می‌شود.
در حالی که ۴۷ میلیون نفر جدید در سراسر جهان از آغاز جنگ در معرض "گرسنگی شدید" قرار گرفته اند اما 43 درصد از غلات تولیدی جهان در بخش غیر انسانی مصرف می شود.
بر اساس این تحقیق، یک مرد می‌تواند با انجام کارهای خاصی، شانس‌ خود را برای داشتن عمر طولانی‌تر افزایش دهد. از جمله اینکه محققان دریافتند مردانی که دارای مدرک دانشگاهی بودند، شانس خود را برای داشتن عمر بیشتر ۴۳ درصد افزایش داده‌اند، در حالی که این رقم برای مردانی که فقط دیپلم داشتند تنها ۳۹ درصد بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ