نیمکت‌نشینی مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار امروز این تیم مقابل ولورهمپتون خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- دادستان عمومی و انقلاب پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه های غیرمجاز ضرب الاجل دو ماهه صادر کرد.
شب گذشته مأموران حراست یکی از مجتمع های تجاری واقع در خیابان شهید مدنی اقدام به ضرب و شتم یکی از آمران به معروف کردند.
فیل نویل، سرمربی سابق اینترمیامی، از برخورد تندی که با پسرش به خاطر درخواست جوردی آلبا داشته است خبر داد.
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب العجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
کمیسیون ماده ۱۰ قانون «فعالیت احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
قانونگذار برای ضرب و جرح و افرادی که منجر به آسیب رساندن به دیگری می‌شوند مجازات کیفری را تعین کرده است.
منچستریونایتد ضرب الاجل مشخصی را برای امضای قرارداد با آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، مشخص کرده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از ضرب الاجل یک ماهه دستگاه قضائی برای انتقال ۶۰۰ کانتینر آلوده با هدف جلوگیری از آسیب زیست محیطی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.
اصفهان- رئیس سازمان محیط‌زیست در بازدید از معادن نطنز به مدیرکل حفاظت محیط‌زیست اصفهان ماموریت داد تا در بازه زمانی یک ماهه با معادنی که تاکنون خلاف قوانین عمل کردند برخورد شود.‌
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس در هنگامی که مشغول کمک به مصدومان حادثه بودند، خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار نفر که برای نپرداختن پول سفارششان در طباخی اقدام به درگیری و ضرب و جرح کرده بودند، خبرداد.
از سال ۱۴۰۰ هم زمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، قرار بر این بود تا شبکه بانکی آستین همت را بالا بزند و بسته ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی این قانون را در سال ۱۴۰۰ به صورت تسهیلات ارائه کند.
کشتی‌گیر نامدار آمریکایی در مسابقات پان آمریکن امسال ششمین مدال طلایش را به دست آورد.
ژاوی معتقد است پیروزی در بازی فردا قدم بلندی به سمت قهرمانی و یک ضرب شست محکم خواهد بود.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
ژاوی هرناندز بازی فردا برابر اتلتیکو را تعیین‌کننده قهرمانی نمی داند ولی معتقد است کسب پیروزی در متروپولیتانو، هشداری به تمام رقبا خواهد بود.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید اریک تن‌هاخ قصد دارد در بازی یونایتد مقابل لیورپول نام کاپیتان شیاطین سرخ، هری مگوایر را از ترکیب اصلی تیمش خط بزند.
همزمان با ارائه پیشنهاداتی از طرف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای جمع‌بندی مذاکرات رفع‌تحریم‌ها، آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران اعمال کرد که با پاسخ قاطع تهران مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ