پردیس- دادستان عمومی و انقلاب پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه های غیرمجاز ضرب الاجل دو ماهه صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ یک ضرب الاجل تعیین کرد.
سایت شبکه المیادین با بررسی پایان ضرب الاجل کشورهای غرب آفریقا به نیجر برای آغاز حمله نظامی به این کشور گزارش داد که نشانه‌ای دال بر عملیاتی شدن این حمله احتمالی وجود ندارد.
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
دادستان شهرستان ری از تعیین ضرب العجل یک ماهه برای بررسی علت خشک شدن چشمه علی توسط شورای شهر و شهرداری تهران خبر داد .
کمیسیون ماده ۱۰ قانون «فعالیت احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
برغم هشدارهای ارتش نیجر، کودتاگران در این کشور از آزاد کردن رئیس جمهور این کشور امتناع می‌کنند.
با توجه به جلسات برگزار شده مخابرات و رگولاتوری وضعیت تمدید یا عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران تا ۲۷ تیرماه مشخص می‌شود.
منچستریونایتد ضرب الاجل مشخصی را برای امضای قرارداد با آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، مشخص کرده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از ضرب الاجل یک ماهه دستگاه قضائی برای انتقال ۶۰۰ کانتینر آلوده با هدف جلوگیری از آسیب زیست محیطی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
اصفهان- رئیس سازمان محیط‌زیست در بازدید از معادن نطنز به مدیرکل حفاظت محیط‌زیست اصفهان ماموریت داد تا در بازه زمانی یک ماهه با معادنی که تاکنون خلاف قوانین عمل کردند برخورد شود.‌
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: به وزیر نفت برای تعیین هیئت مدیره تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضرب‌الاجل داده شد.
از سال ۱۴۰۰ هم زمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، قرار بر این بود تا شبکه بانکی آستین همت را بالا بزند و بسته ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی این قانون را در سال ۱۴۰۰ به صورت تسهیلات ارائه کند.
شادگان- رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب گردشگری دریایی خوزستان به‌ویژه در تالاب شادگان، به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه این تالاب فرصت یک ماهه داد.
با نزدیک شدن به ضرب الاجل پرداخت استراماچونی، علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال تند تر از گذشته صحبت می کند.
معاون مالی و اقتصاد شهری از ضرب‌الاجل سازمان‌های شهرداری برای ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد پایدار خبر داد.
مشهد _ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از ضرب الاجل ۱۰ روزه به میراث فرهنگی برای تعیین تکلیف عمارت «عزیزالله اُف» مشهد خبر داد.
مشهد _ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از ضرب الاجل ۱۰ روزه به میراث فرهنگی برای تعیین تکلیف عمارت «عزیزالله اُف» مشهد خبر داد.
نخست وزیر کوزوو خواستار اقدام نیروهای وابسته به ناتو برای تسهیل شرایط رفت و آمد در شمال کوزوو شد.
مدیران منچستریونایتد ضرب الاجلی یک ماهه برای جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این باشگاه تعیین کرده‌اند.
انزلی- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از ضرب الاجل ۶ ماهه رئیس کل دادگستری استان به مسئولان برای ممانعت از ورود فاضلاب ها به دریا خبر داد.
شرکت نرم افزاری سپ آلمان ضرب الاجل خود برای خروج از روسیه را کنار گذاشت و علت این امر را نگرانی از شرایط کارکنان خود در این کشور اعلام کرد.
یک نهاد اقتصادی یمن به شرکت های داخلی و خارجی غارت کننده منابع این کشور هشدار داد که به ضرب الاجل تعیین شده برای توقف غارت ثروت های یمن پایبند باشند.
رئیس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریع‌تر گزارش‌های خود را به قوه قضائیه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود.
برخی رسانه‌ها امروز به نقل از خبرگزاری بلومبرگ مدعی شدند که این خبرگزاری به نقل از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گزارش داده که موانع احیای برجام می‌توانند ظرف ۷۲ ساعت برطرف شوند یا دیگر توافقی امکان‌پذیر نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ