میرسلیم، نماینده مجلس گفت: طرفداران واردات خودروی دست دوم دلال‌ها و مافیایی هستند که یک درصد سود خود را صرف تخریب وآبروریزی می‌کنند، اما من عقب نشینی نکرده و از صحنه خارج نخواهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید مصطفی میرسلیم نوشت: دولت باید به جای تکذیب مکرر افزایش قیمت سوخت، صریحا به ‎مردم یادآوری کند که قیمت سوخت و انرژی با توجه به سقوط ‎ارزش پول ملی، از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، به یک دهم کاهش پیدا کرده و این سرمایه ملی تاراج و تبدیل به دود می‌شود و آلودگی آن به حلقوم همه می‌رود؛ و باز اگر جرات ‎اصلاح ندارد، صادقانه از مردم بخواهد: "اقلا ‎اسراف نکنید!"
مصطفی میرسلیم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس در گفت و گویی از ادامه کار گشت ارشاد حمایت کرد.
میرسلیم در مورد پرونده فساد مطرح شده در دوران شهرداری آقای قالیباف نیز گفت: رشوه‌ای جهت جلب آرا صورت گرفته است، آن مبلغ ۶۵ میلیارد تومان که در سال ۱۳۹۵ جهت تراکم مبادله شده بود، و مبلغ مذکور بین تشکیلات هلدینگ یاس، تجارت نوین و یکی از نمایندگانی که در کمیسیون عمران بوده و مسئولیت گروه تحقیق و تفحص هم با او بوده، رد و بدل شده است.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر لزوم توجه به قانون حجاب وعفاف تاکید کرد.
نماینده تهران از پیشنهاددهندگان و حامیان تعطیلی شنبه ها برای ساماندهی تعطیلات رسمی انتقاد تندی کرد.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی از وقایع کشور در تاریخ دهم اسفند ۱۳۷۳ روایت جالبی از رویت هلال ماه شوال آمده است: «آقای میرسلیم با هواپیمایی تا ارتفاع سی و پنج هزار پا هم رفته است، ولی هلال ماه شوال را ندیده است»
میرسلیم گفت: من حرف حق را در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و قانون اساسی می‌زنم و تا آخر هم پای آن ایستاده ام، شما می‌خواهید اسم این را لجبازی بگذارید؟
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
میرسلیم نوشت: شفافیت در رفتار و درآمد نمایندگان لازم است، ولی شفافیت آرا یک تله است تا تحت تاثیر گروه‌های فشار و با تهدید و تطمیع، استقلال رای نمایندگان را از بین ببرند.
نماینده تهران در مجلس در پاسخ به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب خواهید شد؟ تصریح کرد: نه انشالله داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نخواهم شد.
حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد و گفت: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
در کشور ما دو بخش در خصوص خودرو فعالیت می‌کنند، یک بخش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند که خودرو می‌سازند و تولیدکننده‌اند و کارشان صرف همبندی نیست. این‌که آیا کیفیت کار آن‌ها مطلوب است یا نه، محل سوال است. وقتی دولت مدیران خودروسازان را تعیین می‌کند، نمی‌شود گفت مافیا، مافیا به خانواده‌ای گفته می‌شود که مثلا از نظر اقتصادی کل سرنوشت یک بخش را به‌دست می‌گیرد و آن را اداره می‌کند.
مصطفی میرسلیم نوشت: اولین حق ۵۰ میلیون نفری که بعد از انقلاب متولد شده‌اند آگاهی از شایستگی‌های ماست.
اظهارنظرهای مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در چند وقت اخیر چه در شبکه‌های اجتماعی و چه در مصاحبه‌ای که تازگی از وی منتشر شد واکنش‌های زیادی را از سوی اقشار مختلف از مردم در پی داشته است. به خصوص آنکه میرسلیم در مصاحبه اخیر خود به صراحت گفت:«من کاری به نظر مردم ندارم.»
مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه فرزند شما بنابر عفو رهبری آزاد شد؟ گفت: فکر کنم عفو رهبری شامل پسر من هم شد باید از خودش بپرسید.
محسن برهانی نوشت: خروجی نظارت استصوابی، پدیده‌هایی بی‌نیاز از نظر ملت هستند.
میرسلیم: من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم. باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم. الان چیزی را نمی شود بست. قبلا می شد موج رادیو را بست، یک فکری کرد، می شد داخلش اختلال ایجاد کرد که مردم گوش نکنند. الان که این طوری نیست.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
نماینده مردم تهران در واکنش به انتقادات از درخواست او برای تسریع در اعدام گفت:من چیز دیگری می‌گویم و از آن استنباط دیگری برداشت می‌شود. مدنظر من کسانی بوده‌اند که محاربه کرده‌اند که حکم آنها نهایتا مشخص است.
از سوی دیگر برخی پس از اطلاع از اظهارات روزگذشته میرسلیم به یاد پرونده پسر او افتادند. پرونده «مهدی میرسلیم» بدون سرو صدا رسیدگی شد و پدرش اصرار بر گول‌خوردن پسر داشت؛ اما برای مهدی‏‌های دیگر طلب اعدام دارد.
مهاجرانی نوشت: سیگاری آتش زدم و کیف و کتابم را جمع و جور کردم با خودم گفتم، می روم دیگر جای من نیست. تلفن زنگ زد. گوشی را بر داشتم . آیت الله خامنه ای بود.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ