سخنگوی سپاه گفت: امروز نیرو‌های مسلح کشورمان به چنان قدرتی رسیده‌اند که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی را کشیده‌اند و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند، با نابودی رژیم متجاوز و غارتگر صهیونیستی مواجه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به خطر سیل و وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه هشدار داد.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مردادماه هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اقدام احتمالی شرکت آلمانی برای ساخت کارخانه تانک‌سازی در اوکراین هشدار داد.
سخنگوی کرملین درباره اظهارات مقامات اوکراینی مبنی بر «کشتن روس‌ها»، به کی‌یف هشدار جدی داد.
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در خصوص شرایط نه صلح و نه جنگ در این کشور، هشدار داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد کشورهای مقاومت بیانگر ترس و اضطراب تل‌آویو به خاطر توانمندی نیروهای مقاومت در سرتاسر منطقه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری گفت، این پرتاب، نقض چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برنامه موشک بالستیک کره شمالی خواهد بود که راکت‌های استفاده شده در فضاپیما را نیز پوشش می‌دهند.
سخنگوی وزارت خارجه چین به آمریکا درباره فروش سلاح به تایوان هشدار داد و آن را بازی با آتش خواند.
سخنگوی وزارت خارجه اردن در واکنش به درخواست تل‌آویو مبنی بر بیرون کردن نمازگزاران فلسطینی از مسجدالاقصی، به اسرائیل هشدار داد.
سخنگوی دفتر امور تایوان شورای دولتی چین نسبت به دیدار رئیس تایوان با  رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدامات اوکراین در راستای تغییر نام کشور روسیه به یک واژه اوکراینی هشدار داد.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به وزیر خارجه آلمان درباره پیامدهای ارتکاب اشتباهات جبران‌ناپذیر درباره اوکراین، هشدار داد.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با وجود آنکه ترکمنستان سواپ گاز خود را قطع کرده است و مصرف گاز به مرز هشدار رسیده در هیچ کجا حتی روستا ها قطعی گاز در بخش خانگی نداشته است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در خصوص تعامل رسمی بروکسل و جزیره تایوان به اتحادیه اروپا هشدار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داد که اگر قطعنامه ضد ایرانی در آژانس تصویب شود، پاسخ ایران قاطع و موثر خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین هشدار داد توافق امنیتی آکوس بین آمریکا، انگلیس و استرالیا رقابت تسلیحاتی در منطقه را تشدید می‌کند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به شرکت های نفتی فعال در امارات و عربستان هشدار داد که وضعیت خود را تنظیم کرده و این کشورها را ترک کنند.
سخنگوی بنیاد ملی نخبگان گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن افراد و اشخاص در بنیاد ملی نخبگان، دریافت هرگونه وجهی از سوی افراد و مؤسسات، با ادعای واسطه‌گری و تسهیل گری ثبت نام در بنیاد کذب است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که امیدوار است آمریکا پیامدهای اعلام کشورش به عنوان «حامی تروریسم» را درک کند؛ چرا که این موضوع می تواند به قطع روابط میان دو کشور منجر شود.
سخنگوی دولت پیشین نوشت: کاری نکنیم شیرینی مقاومت، حمایت جامعه جهانی و یأس بدخواهان به هدر رود و این ممکن نیست مگر با وقت‌شناسی و قدردانی از سرمایه اجتماعی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ