دانشمندان باور دارند که ممکن است بتوان حیات بیگانه را از توده‌های بخار آب شناسایی کرد که از سطح یکی از قمر‌های زحل پرتاب می‌شوند. یک گروه پژوهشی به سرپرستی «دانشگاه آریزونا» (U of A)، یک ماموریت فرضی را ترسیم کرده‌اند که می‌تواند حضور موجودات زنده فرازمینی را تایید یا رد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دمای مناسب برای نگهداری پیاز ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت است. پیاز‌ها را در مکان خنک مانند انبار، زیرزمین و گاراژ نگهداری کنید تا احتمال جوانه زدن و فاسد شدن پیاز کاهش یابد، زیرا گرما سبب خراب شدن پیاز می‌شود.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
اگر نمی‌توانید هیچ آنتنی را روی روتر خود مشاهده کنید، به این معنی است که آن‌ها در داخل دستگاه هستند و شما نمی‌توانید موقعیت آن‌ها را تغییر دهید، بنابراین فقط مطمئن شوید که روتر در بهترین مکان برای ارائه ابزار‌های شما قرار دارد.
یک کارشناس وای فای، ۵ مکان از بدترین مکان‌ها برای قرار دادن روتر در خانه را معرفی کرده است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی بهترین راه برای حل‌وفصل اختلافات ارضی ژاپن و روسیه درباره چهار جزیره واقع در اقیانوس آرام را «مذاکره مستقیم بین دو کشور دانست.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
نام امیر عابدزاده در میان برترین بازیکنان لالیگای 2 که در حال حاضر بدون تیم هستند، قرار گرفت.
گوگل اعلام کرد دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان ارائه می کند تا به طور خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سراسر سرویس های شرکت های اجتماعی فراهم شود.
افتخارآفرینی نواک جوکوویچ در تنیس آزاد فرانسه در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس قرار دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هماهنگی‌های خوبی میان یگان‌های شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ وجود داشت و تمرینات و تاکتیک‌هایی که پیش‌بینی شده بود به بهترین شکل انجام شد.
قدر کوین یامگا را آن دسته از هواداران استقلال می دانند که به خراب شدن یکی در میان پنالتی های تیمشان در سالیان اخیر عادت کرده بودند.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازی کردن در برابر تیم‌های قدرتمندی مانند فرانسه، اسپانیا و اسلوونی کار آسانی نیست.
مائوریتزیو ساری معتقد است که پیروزی 4-0 مقابل میلان، بهترین نمایش شاگردانش از زمان حضورش در لاتزیو بود.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن دیدار میان پورتو و بروژ انتخاب شد.
دو بازیکن تیم ملی ایران در میان برترین نفرات جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار گرفتند.
در شبی که مهدی طارمی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مسیر بلند حرفه‌ای خود انجام داد، استعدادیاب‌های چلسی در ورزشگاه دراگائو نظاره‌گر او بودند.
حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.
دختر رکابزن ایران بهترین عملکرد را در میان رکابزنان ایرانی حاضر در کاپ جهانی کوهستان ایتالیا داشت.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به پیشینه‌ی تاریخی و تمدنی گسترده‌ای که میان ایران و قرقیزستان وجود دارد، فضای فعلی ایران را بهترین فرصت برای افزایش روابط دو کشور دانست.
محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این جمله است.
هرچند روایت زندگی محمدعلی، قهرمان بوکس بهترین اثر مایکل مان محسوب نمی‌شود و اشکالات در روایت و پرداخت دارد و فرم آن کم‌نقص نیست، بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های بیوگرافی ورزشی است که تاکنون ساخته شده و بر پرده نقره‌ای سینما نقش بسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ