رضا مهاجری سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان بعد از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک، راهی خوزستان خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
جمشیدی مدیر کنترل مرکز راهبری شبکه برق کشور گفت:از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم که در ۵ ساعت آینده (۱۶-۱۱) که اوج بار مصرف برق است، مصرف خود را مدیریت کنند.
مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده های گزینش " "اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه" خود را ارائه کنند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
درخشش فوق العاده مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو، باعث شد تا هواداران الهلال از مدیریت باشگاه درخواست کنند تا برای جذب این مهاجم ایرانی اقدام کند.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: دولت می تواند ما به تفاوت افزایش قیمت گندم را به عنوان یارانه پرداخت کند تا نه گندم کار و نه مصرف کننده متضرر نشوند.
رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می‌شود. احتمالا این سیل وارد منطقه ۵ و ۲۲ شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می‌شود.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
در شرایطی که مردم با همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، تحمل و پذیرش چنین وضعیت نگران‌کننده‌ای در محیط آموزشی خارج از توان ذهنی آنان است. نگرانی از چنین مشکلاتی و درخواست برای مدیریت آنها، چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش صددرصدی تمامی ماشین‌آلات سازمان پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد
کمیسر مدیریت بحران اروپا گفت که بروکسل بارها خواستار دریافت غرامت از اسرائیل به دلیل تخریب خانه های احداث شده با کمک مالی اروپا در کرانه باختری شده است.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت یکپارچه یکی از نیازهای ضروری شوراهاست که در رفع برخی از معضلات شهر اثرگذار است.
استوکس با عجیب‌ترین قرارداد به پرسپوليس پیوست و به واسطه اشتباه تیم مدیریتی وقت، خیلی راحت از این تیم جدا شد و درخواست خسارت هم کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
بازیکنان استقلال نگران این موضوع هستند که مبادا در شرایط تغییر مدیریت وعده‌های مدیرعامل پیشین به فراموشی سپرده شود.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بعد از ۳۰ سال بازنشسته کنند، بنابراین موارد زیر ابلاغ می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون معلمان مهرآفرین در مهر خبر داد و گفت: درخواست آنها این است که آزمون ندهند در حالی که قانون مدیریت خدمات کشور مصوب کرده است که این افراد باید آزمون دهند.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن درخواست از طرف های درگیر در این کشور برای پایبندی به آتش بس، گفت که باید برای پایان بحران یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ