تیم استقلال بدون بازیکن محروم در دربی تهران حاضر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل حذف از رقابت های لیگ کنفرانس و شکست در لیگ داخلی، سرمربی وویوودینا صربستان از کار برکنار شد.
«ریکاردو ساپینتو» سرمربی تیم فوتبال استقلال گزینه جدی هدایت تیم آپوئل قبرس است.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال پنج شنبه تهران را به مقصد کشورش یعنی پرتغال ترک می کند.
سرمربی پرتغالی استقلال استفاده بهتر پرسپولیس از شانس‌ها را دلیل پیروزی این تیم عنوان کرد.
استقلال در شرایط مساوی ممکن است جام را به تیم سپاهان و پرسپولیس بدهد به این خاطر که این تیم ها در حال حاضر تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو دارند.
مرحله جدید تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز گذشته آغاز شده است.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
به نظر می رسد که ریکاردو ساپینتو تمایلی به انجام تغییرات در ترکیب تیمش نداشته باشد.
استقلال می تواند دقایقی پیش از بازی سپاهان و یک روز قبل از دیدار پرسپولیس، با دو تیم صدرنشین لیگ هم امتیاز شود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار برابر تراکتور گفت: آبی پوشان باید این دیدار را با سرمربی در کنار زمین برگزار کنند که اتفاق خوبی نیست.
سرمربی استقلال بعد از گلزنی یامگا از روی نقطه پنالتی خوشحالی جالب توجهی داشت.
پرسپولیس در غیاب لوکادیا و شیخ دیاباته هم یک تیم خوب است. این همان موضوعی است که ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم حریف هم در کنفرانس خبری پیش از بازی بدان اشاره داشت.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که بودن سرمربی در کنار زمین برای یک تیم تاثیرات مثبتی به همراه دارد گفت: با روندی که ساپینتو در پیش گرفته بازهم محروم خواهد شد!
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر و در روز اتمام محرومیت سرمربی خود برابر هوادار به پیروزی رسید تا با ۲۲ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، دقایقی پس از پایان سوت دیدار استقلال و آلومینیوم نقش اول یک جنجال دیگر شد.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
شاگردان ساپینتو در هفته نهم لیگ برتر برابر تیمی به میدان خواهند رفت که شرایط خاصی دارد و هم تیم بدون شکست لیگ است و هم در بین تیم هایی است که کمترین برد را در هشت هفته قبل داشته است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با بیان این که گذشت دو هفته از رقابتهای لیگ برتر ضعف های این تیم را عیان کرده است گفت: سرمربی استقلال باید بتواند خیلی زود مشکلات را به حداقل برساند.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
پیشکسوت باشگاه استقلال با برشمردن اشتباهات فنی این تیم در دیدار با سپاهان، گفت: ریکاردو ساپینتو در بدو ورودش به استقلال تلنگر خورد تا با هوشیاری بیشتری مهره چینی کند.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوش‌شانس بودیم که بازی با استقلال بدون تماشاگر برگزار شد.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ