شوگو تانیگوچی مدافع تیم ملی ژاپن با امضای قراردادی به الریان پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ابتدای تابستان تصور می‌شد وحدت حنانوف یکی از گزینه‌هایی باشد که برای خالی شدن لیست می‌تواند کنار گذاشته بشود.
الاتحاد توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
کو ایتاکورا، مدافع مونشن گلادباخ، در آستانه پیوستن به ناپولی قرار دارد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران قهرمان آسیاست اما ژاپن هم هیچوقت تسلیم نمی‌شود.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان نوشت پیوستن کیم مین جائه به منچستریونایتد در ماه جولای قطعی است و ناپولی از همین حالا جانشین این مدافع را شناسایی کرده است.
مایا یوشیدا، مدافع ژاپنی تیم شالکه، از این تیم جدا شد.
جایزه بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان آسیا به هیروکی ساکای، مدافع اوراواردز رسید.
کائورو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون، با ستایش از آرون وان بیساکا می‌گوید در نیمه‌نهایی جام حذفی درخشش این مدافع یونایتد مانع از گلزنی او و پیروزی برایتون شد.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
تاکه‌هیرو تومیاسو به دلیل مصدومیت امکان همراهی آرسنال تا پایان فصل را نخواهد داشت.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
تاکه‌هیرو تومیاسو، مدافع ژاپنی آرسنال، معتقد است که درک بیشتر بازیکنان این تیم از سبک مورد نظر میکل آرتتا، باعث اوج‌گیری توپچی‌ها در این فصل شد.
ریو فردیناند، مدافع بازنشسته انگلیسی، تایید کرد که تیم سابقش، منچستریونایتد، فرصت جذب لوکا مودریچ کروات را از دست داده است.
مدافع راست ژاپن می‌گوید به زمان نیاز دارد تا حذف از جام جهانی را پشت سر بگذارد.
سامورایی‌ها با یک مدافع جدید نسبت به سه دیدار اخیرشان بازی مقابل کرواسی را آغاز می‌کنند.
وب‌سایت‌های ژاپنی در گمانه‌زنی خود، تومیاسو را به عنوان یکی از مدافعان اصلی ژاپن در دیدار با کرواسی معرفی کردند.
آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان، از اینکه شب گذشته به اسپانیا نباختند خوشحال بود و از هم تیمی اش در رئال خواست که ژاپن را در بازی بعدی ببرند.
یوتو ناگاتومو مدافع تیم ملی ژاپن با حضور در بازی برابر کاستاریکا به یک رکورد تازه و جالب در بین بازیکنان آسیایی دست پیدا کرد.
کیشر فولر مدافع کاستاریکا تبدیل به قهرمان این کشور پس از گلزنی به ژاپن شده است.
یوتو ناگاتومو مدافع تیم ملی ژاپن با استایل خاص خود توجهات را به خود جلب کرده است.
پس از خط خوردن یوتو ناکایاما، هاجیمه موریاسو یک بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کرد.
تاکهیرو تومیاسو مدافع راست ژاپنی تیم آرسنال شب گذشته به دلیل مصدومیت تعویض شد.
به بهانه درخشش مدافع باشگاه آینتراخت فرانکفورت یعنی ماکوتو هاسبه در مقابل تاتنهام، در این متن به نحوه درخشش او و سایر ژاپنی های شاغل در بوندسلیگا می پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ