روزنامه «جهان صنعت» که ۳۰ آبان با رای هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه‌ای فوق‌العاده توقیف شده بود، بر اساس رای دادگاه شعبه ٩ کیفری تهران رفع توقیف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی عدم ارائه مستندات از سوی مدیرعامل روزنامه جهان صنعت، دادستانی تهران، علیه این روزنامه اعلام جرم کرد.
دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت اعلام جرم کرد.
جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن نگاه قدرت‌های جهانی به سایر کشور‌ها و بی اهمیت بودن نسبت به آن‌ها را سوژه کاریکاتور خود قرار داده است.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
وبسایت روزنامه مارکا در جدیدترین نظرخواهی خود از مخاطبان خواسته تا میزان تنفر و علاقه خود از چند باشگاه مشهور جهان را اعلام کنند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
روزنامه جهان صنعت نوشت: حقیقت عریان این است که قطار پیشرفت فقر شتابان‌تر از قطار پیشرفت مورد ادعای رئیسی حرکت می‌کند.
روزنامه «جهان صنعت» که ۳۰ آبان با رای هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه‌ای فوق‌العاده توقیف شده بود، بر اساس رای دادگاه شعبه ٩ کیفری تهران رفع توقیف شد.
«روزنامه جهان صنعت» پس از انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان درباره کشته شدن «کیان پیرفلک» - کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای - که در آن مطلبی از صادق زیباکلام نیز منتشر شده بود، توقیف شد.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
کنفدراسیون فوتبال برزیل احتمالا با تصمیم جدیدش در خصوص انتخاب سرمربی جهان فوتبال را سورپرایز خواهد کرد.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
دستور رفع توقیف موقت روزنامه جهان صنعت تا زمان برگزاری دادگاه کیفری صادر شد و این روزنامه از فردا دوباره منتشر خواهد شد.
اطلاعات نوشت: مگر بقیه جهان، از امریکا تا روسیه، از اروپا تا چین و از عربستان سعودی تا کوبا نمی‌فهمند اف‌ای تی اف چه دام بزرگی است و فقط ما باید پشت دروازه‌های تجارت و توسعه بمانیم و مافیای کاسبان، ملت و کشور بزرگ ما را از تجارت آزاد محروم سازند؟
جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: نفرت پراکنی تریبون‌های ثابت و افراد غیر منتخب را متوقف کنید، مدیر یک روزنامه همه کاره مملکت نیست که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کند.
محمدعلی وکیلی، مدیرمسوول روزنامه «ابتکار» از رییس قوه قضاییه درخواست کرد که تا زمان برگزاری دادگاه «جهان صنعت»، با اختیارات حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای این روزنامه امکان انتشار داشته باشد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی انتشار یادداشتی در شماره ۲۹ آبان ماه روزنامه جهان صنعت که در آن اتهاماتی به نیرو‌های انتظامی و حافظان امنیت کشور وارد شده بود، هیات نظارت با اکثریت آرا و مستند به تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.
درپی توقیف روزنامه جهان صنعت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات و ارجاع پرونده به مرجع قضایی، مدیر مسئول این روزنامه جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار و تفهیم اتهام شد.
گفته‌می‌شود علت توقیف روزنامه جهان صنعت انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان در باره کشته شدن کیان پیرفلک کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای بوده‌است و در این گزارش مطلبی به نقل از صادق زیباکلام در باره عملکرد نیروی انتظامی آمده‌بود.
روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
زنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیات نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
«فولکر تورک»، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، اعلام کرد که در ۱۰ سال گذشته ۹۵۸ روزنامه نگار در سراسر جهان جان خود را از دست داده اند.
روزنامه نگار آمریکایی نوشت: اگر پوتین صادرات نفت و گاز را به مدت ۳۰ یا ۶۰ روز به همه کشورهای حامی اوکراین متوقف کند، بمب انرژی را منفجر کرده و به عنوان هدیه کریسمس به غرب تقدیم خواهد کرد.
روزنامه فرانسوی لوفیگارو در گزارشی نوشت: با تشدید بحران کمبود منابع آبی در جهان در کنار افزایش جمعیت، مناطق تنش آبی در جای جای جهان در حال افزایش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ