میلاد باقری پس از فسخ قرارداد خود با نفت مسجدسلیمان، از این تیم جدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
باشگاه استقلال در نظر دارد تا پس از جدایی عارف غلامی، یک مدافع خارجی را به خدمت بگیرد.
رافا مارین که اخیرا قراردادش را تمدید کرد بود، با قراردادی قرضی و یک ساله راهی آلاوس شد.
عارف غلامی، مدافع استقلال که تا این لحظه حضورش در این تیم برای فصل آینده یا جدایی او از این باشگاه قطعی نشده، با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبرساز شد.
دالی بلیند پس از یک نیم فصل بازی در بایرن و جدایی از این باشگاه، قصد دارد فصل بعد برای خیرونا بازی کند.
باشگاه روبین کازان روسیه از جدایی علی عدنان، ملی‌پوش عراقی، پس از یک فصل حضور در این تیم خبر داد.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
خبردار شدیم باشگاه سپاهان با یک مدافع راست لیگ برتری با سابقه بازی در پرسپولیس وارد مذاکره شده است.
مدافع ایرانی تیم آلتای اسپور با انتشار پستی اینستاگرامی به شایعات درباره جدایی خود از لیگ دسته یک ترکیه دامن زد.
نگرانی این جریان از تک‌روی با هدف سهم‌خواهی پایداری‌ها که منجر به تشتت و افتراق میان خودی‌ها خواهد شد، نتیجه انتخابات را برای این جریان به نگرانی تبدیل کرده و گر‌ه‌زدن منافع مردم با منافع جریان اصولگرایی گزاره‌ای بی‌حاصل است؛ زیرا عملکرد این جریان که همه ارکان اجرائی و حاکمیتی را در دست دارد، جایی برای جلب حمایت عمومی باقی نگذاشته که بخواهد پشت یک جریان در مقابل یک جبهه تندرو قرار گرفته و این‌گونه دوقطبی بی‌حاصل شکل بگیرد.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجراهای اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
مدافع گل گهر امیدوار است یک جام در پایان این فصل به مردم سیرجان هدیه بدهند.
یک چهره جدید در تمرین پرسپولیس، با ویژگی‌های جالب، چشم‌ها را به خود خیره کرده است.
توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.
کادرفنی پرسپولیس با جدایی مدافع ملی پوش خارجی خود مخالفت کرد.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
نیمکت‌نشینی یزدانی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.
مدافع استقلال جایی در تفکرات سرمربی تیمش ندارد و شاید به همین دلیل هم تصمیم گرفت علیه او یک توییت منتشر کند.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان از وحدت، انسجام و حرکت ملت ایران در مسیر غلبه بر مشکلات و خنثی‌سازی تحریم‌ها به شدت ناراحت و عصبانی هستند تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران قصد دارند با ایجاد هیاهو و بلوا توفیقات و دستاوردهای ملت ایران در یک سال اخیر را تحت شعاع قرار دهند اما با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد.
یک رسانه یونانی تاکید کرد میلاد محمدی مدافع ایرانی در تیم آاک ماندنی است و فعلا خبری از جدایی او نیست.
یک باشگاه برزیلی از جدایی مدافع مرکزی تیمش به مقصد تیمی ایرانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ