عثمان دمبله و رافینیا، دو ستاره بارسلونا، به صورت جدای برای در اختیار گرفتن پست وینگر راست رقابت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس فصل را با برد شروع کرد اما این برد به دل هیچ کدام از هواداران نچسبید و حتی با بردهای پرگل سپاهان و استقلال در دو بازی دشوارترشان، نگرانی‌ها درباره تیم یحیی و رقابت با دیگر مدعیان در ادامه فصل بیشتر هم شد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیم آرسنال در صحبت‌هایش از انتقال داوید رایا به آرسنال استقبال کرد و گفت مشتاق رقابت با این بازیکن است.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
بایرن مونیخ قصد دارد برای جذب خفرن تورام، هافبک فرانسوی، با لیورپول رقابت کند.
تعداد مشاهده ویدیوی معارفه ستاره‌های جذب شده توسط تیمهای عربستانی به بهانه‌ای جدید برای رقابت بین آنها تبدیل شده است.
باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی وارد رقابت برای جذب کای هاورتز مهاجم ۲۴ ساله چلسی شده است.
چلسی به رقابت غول‌های فوتبال اروپا برای خریدن کیلیان امباپه پیوسته است. ستاره پی‌اس‌جی گفته قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
قهرمان پیشین کشتی ایران و جهان برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد تا جدی‌ترین رقیب علیرضا دبیر در انتخابات پیش رو باشد.
فنرباغچه با پیروزی 3-1 مقابل آلانیا اسپور جایگاه خود در بالای جدول را تقویت کرد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران اعلام کرد که سابریست‌های ایران وسایل خود را در نخستین روز جام جهانی ایتالیا در اختیار نداشتند و همین موضوع باعث شد که روی تمرکزشان تاثیر بگذارد و بازی‌های خود را از دست بدهند.
ژاپن به یک رقیب جدی برای شمشیربازی سابر ایران تبدیل شده و در دو مسابقه حساس مانع رسیدن ملی‌پوشان به دور بعد رقابت ها شد.
پنج خریدار جدی آماده ارائه پیشنهاد خود به خانواده گلیزر برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند. قطری‌ها باید برای خرید این باشگاه با سِر جیم رتکلیف و گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی رقابت کنند.
اعضای این حزب جدید افراد شناخته‌شده‌ای در سیاست ایران نیستند. آن‌طور که از ظاهر امر بر‌می‌آید، زهره الهیان چهره اصلی این حزب است و اعضای آن، از پنج جمع متفاوت به این حزب پیوسته‌اند که همه به شکلی با زهره الهیان ارتباط دارند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
مدافع چپ تیم ملی و باشگاه آ. ا. ک برای رسیدن به ترکیب ایران دو رقیب جدی دارد.
در فاصله 6 روز مانده تا جدال ایران مقابل انگلیس، اکنون رقابت اصلی شاید در سمت راست دفاع باشد و باید دید در نهایت کارلوس کی روش از بین دو گزینه‌ای که در اختیار دارد، به کدامیک بازی خواهد داد.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا این روز‌ها تمریناتش را برای مسابقات جهانی صربستان و کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.
مهاجم اسبق سپاهان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون آماده رقابت در فصل جدید لیگ ستارگان قطر می‌شود.
آنخل دی ماریا، ستاره جدید یوونتوس، در اولین بازی اش در رقابت های سری آ یک گل تماشایی وارد دروازه ساسولو کرد.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ