جزییاتی از حوادث و پشت پرده حوادث عاشورای سال ۸۸ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرمودند: دهه‌ی عاشورای امسال از دهه‌های عاشورای سال‌های قبل، پرشورتر، پرحرکت‌تر، پررونق‌تر و پرفایده‌تر بود.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت مراسم عزاداری عاشورای حسینی آغاز شد.
مردم یمن ضمن حضور گسترده در مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی، در بیانیه‌ای تاکید کردند که عشق و دلبستگی آنان به این مکتب، یکی از نشانه‌های ایستادگی در برابر ظالمان و جنایتکاران است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی مراسم روز عاشورای حسینی (ع) را تشریح کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌‎باش کامل ۱۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی در ۶۰ نقطه مهم پایتخت در روز عاشورای حسینی خبر داد.
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان علیه‌السلام، امشب (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور، از حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در این مراسم خبر داد.
مراسم عزادای شب عاشورای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان علیه‌السلام، امشب (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
چراغ‌های برج میلاد تهران از ساعت ۲۰ شب تاسوعا، ۴ مرداد ماه خاموش شد و این روند تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت و ممنوعیت در تاسوعا و عاشورا توضیحاتی ارائه داد.
به دلیل وقوع احتمالی بیماری های مشترک بین انسان و دام، جهت حفظ سلامت عزاداران و مصرف کنندگان و به منظور پیشگیری ازسرایت این بیماری ها بر لزوم پرهیز جدی از کشتار دام در سطح شهر تاکید شده است.
پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتاً پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملاً نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملاً مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال ۸۸ توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.
بی‌بی‌سی با بازخوانی حوادث عاشورای ۸۸ به منظور تهییج و بازگرداندن دوباره اغتشاش‌گران به صحنه، خواسته یا ناخواسته به حرمت‌شکنی فتنه‌گران سبز در عاشورای ۸۸ اذعان کرده است.
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (ع)با حضور رهبر معظم انقلاب
همزمان با شب دهم محرم‌الحرام مراسم عزاداری عاشورای حسینی با حضور آیت الله رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
دهمین روز از ماه محرم مصادف با روز عاشوراست که در این روز امام حسین(ع) و یاران باوفایش به دست سپاهیان یزید مظلومانه به شهادت می‌رسند. برای این روز اعمال و آدابی ذکر شده است که به شرح آن پرداخته‌ایم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح تمهیدات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به‌منظور برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از استقرار ۱۱۲ نفر از آتش‌نشانان در ۳۵ نقطه شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.
سازمان دامپزشکی کشور دستورالعمل‌های بهداشتی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد این مجموعه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تعطیل است.
مشهد ـ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: مراسم روز عاشورای روستای مرزان شهرستان فیروزه در فهرست میراث فرهنگی ناملموس (معنوی) ملی کشور ثبت شد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از تمهیدات مدیریت شهری این منطقه برای برگزاری مراسمات مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی در دارالولایه شهر تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ