آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 3-1 وستهم را شکست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسنال در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر در خانه میزبان ناتینگهام فارست بود و موفق شد با برتری 2-1 به کار خود پایان دهد.
برتری 3-1 آرسنال در دیدار با چلسی آمار جدیدی برای خط حمله تیم تحت هدایت میکل آرتتا خلق کرد.
آرسنال در هفته سی و چهارم لیگ برتر با نتیجه 3-1 از سد چلسی گذشت.
آرسنال با پیروزی 4-1 مقابل لیدز، برتری 8 امتیازی‌اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد.
آرسنال امشب در خانه‌اش به راحتی از سد کریستال پالاس عبور کرد تا موقتا و با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی اختلاف را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش به 8 امتیاز برساند.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
مارتین اودگارد اعتراف کرد که عملکرد هجومی آرسنال در شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی "به اندازه کافی خوب نبود"، در حالی که آنها در خط دفاعی نیز شلخته بودند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال، کیفیت تیمش را تحسین کرد اما تاکید کرد که کار هنوز تمام نشده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که علی رغم شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی، شاگردانش همچنان به کسب قهرمانی امیدوار هستند.
آرسنال در دیداری خانگی مقابل منچسترسیتی با نتیجه 3-1 شکست خورد.
منچسترسیتی امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد این حریف را 3-1 شکست داده و فاصله‌اش با آرسنال را کمتر کند.
آرسنال امشب در خانه‌اش به مصاف برنتفورد رفت ولی نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست بیاورد. توپچی‌ها بعد از دو شکست پیاپی در این بازی هم نتوانستد به پیروزی دست پیدا کنند.
آرسنال در دیداری از دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه با نتیجه 3-1 مقابل برایتون شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
آرسنال در روزی که مثل هفته های قبل آماده نبود، 1-1 در خانه ساوتهمپتون متوقف شد.
آرسنال با پیروزی 1-0 مقابل آیندهوون، صعودش به مرحله بعد رقابت های لیگ اروپا را قطعی کرد.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز از شاگردانش ستایش کرد و گفت با وجود ضعیف بازی کردن در نیمه دوم آنها با شخصیت و شجاعت توانستند سه امتیاز بدست بیاورند.
آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن 3-1 شکست دهد. در این بازی تاتنهامی ها از دقیقه 61 با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دادند.
آرسنال با ارائه نمایشی مقتدرانه در خانه برنتفورد با نتیجه 1-3 به پیروزی دست یافت.
آرسنال در هفته اول لیگ اروپا برای انجام یک بازی خارج از خانه به سوئیس رفت و موفق شد اف‌سی زوریخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
گابریل ژسوس، ستاره جدید آرسنال، در واکنش به شکست 3-1 دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد از این باخت به عنوان یکی از تلخ‌ترین شکست‌های فوتبالی‌اش یاد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به ستایش از بازیکنانش و به خصوص مارکوس راشفورد و آنتونی پرداخت.
منچستریونایتد در یک بازی خانگی موفق شد آرسنال را 3-1 شکست دهد تا چهارمین پیروزی پیاپی را بدست آورد.
منچستریونایتد در یک بازی خانگی موفق شد آرسنال را 3-1 شکست دهد تا چهارمین پیروزی پیاپی را بدست آورد.
آرسنال در پنجمین هفته لیگ برتر استون‌ویلا را 2-1 شکست داد تا با کسب پنجمین پیروزی خود موقعیتش در صدر جدول را مستحکم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ