کادرفنی تراکتور از عملکرد و نمایش دو بازیکن داخلی خود رضایت ندارد و ممکن است وضعیت طرفین به جدایی منتهی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنها برای نیمکت‌نشینی به تبریز نیامده‌اند، پس یک هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد به ترکیب اصلی برسند.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
بررسی روند فعالیت جریان پایداری نشان داده است که همواره با پافشاری بر خواسته خود، جریان اصولگرایی را وادار به تن دادن به خواسته‌های خود کرده است. خواه سرلیست آن‌ها جلیلی باشد و خواه خود صادق محصولی یا آقاتهرانی، اما در نهایت نکته این است که پایداری با روش اصلح‌گزینی آماده می‌شود تا اصولگرایان را وادار به پذیرش خواسته‌های خود کند.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چندماه قبل که اغتشاشات شکل گرفته بود تصور همه دشمنان، معاندان و حامیان خارجی آنها این بود که نظام درآستانه فروپاشی است و  خود را برای پیروزی بزرگ و تغییر صحنه جهان آماده کرده بودند اما امروز خود دچار بی ثباتی و تزلزل شده اند.
متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.
صف‌آرایی جدید، جلیلی‌ها را برای انتخاباتی پرشور آماده می‌کند تا قبل از هر صف‌بندی سیاسی، سربازان جبهه جلیلی‌ها در جای خود قرار گیرند. جلیلی که به‌خوبی دریافته شناخت و هدایت افکارعمومی، رمز موفقیت پیروزی در انتخابات است، با چشم‌انداز انتخابات مجلس ۱۴۰۲، افراد موسوم به «دولت در سایه» خود را در صداوسیما سازماندهی کرده است. چه آن‌که ابزاری قدرتمند هم‌چون صداوسیما در اختیار جناح سیاسی خاص هم‌چون برادران جلیلی، به ابزاری مهم برای آن‌ها تبدیل خواهد شد تا برای اولین بار از پله‌های ساختمان پارک وی به بهارستان بروند.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
فواد ایزدی گفت: «جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند پایان یابد، آن‌ها می‌خواهند پای میز مذاکره نشسته و توافق کنند و روس‌ها نیز آماده هستند. اما رئیس‌جمهور اوکراین دست‌نشانده غربی‌هاست و کشور خود را ویران کرده است. وقتی جریان غرب‌گرا در کشور‌ها به قدرت می‌رسد این نوع اتفاقات برای کشور‌ها پیش می‌آید. غرب به اوکراین اجازه نداده است که به سمت توافق با روسیه حرکت کند. این فشار‌ها ادامه می‌یابد و دولت روسیه هم نمی‌تواند در این جنگ شکست بخورد و تلاش دارد در برابر غرب مقاومت کند.»
ریابکوف گفت: پس از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه، آمریکایی‌ها تمامی کانال‌های ارتباطی خود را با ما به استثنای دو یا سه موضوع «تحریک‌آمیز»، قطع کردند. متاسفانه هیچ‌گونه آمادگی برای گفتگو از سوی آن‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
پوتین به روایت خود مبنی بر تمایل غرب به نابودی روسیه پرداخت. او گفت: «غرب درحالی‌که برای تجاوز آماده می‌شد، درباره صلح دروغ گفت. آن‌ها بدبینانه از اوکراین و مردم آن برای تضعیف و تجزیه روسیه استفاده می‌کنند.» این آخرین و شاید چشمگیرترین نمونه از تلاش پوتین برای آماده کردن روس‌ها برای یک جنگ طولانی بود.
در تایوان ترس از حمله چین، اوج می‌گیرد، اما آن‌ها برای جنگ با همسایه بزرگ خود آماده نیستند
زمانی که فردی تنها زندگی می‌کند به‌تدریج نسبت به تغذیه خود بی‌اهمیت شده و تمایل به غذا‌های آماده و تنقلات افزایش پیدا می‌کند. از آنجا که تغذیه صحیح یکی از اصول جدی حفظ سلامت است، افرادی که تنها زندگی می‌کنند می‌توانند با رعایت چند توصیه ساده، انگیزه خود را در این زمینه حفظ کنند.
"جاش کاسادا" و "فرانک روبیو" برای این ماموریت که ۷ ساعت به طول انجامید، آماده شدند و به فضا رفتند. این دو فضانورد، تمام وظایفی را که کنترل‌کننده‌های پرواز برای آن‌ها تعیین کرده بودند، انجام دادند و در طول فعالیت هفت ساعت و پنج دقیقه‌ای خود بیرون از ایستگاه فضایی بین‌المللی، طبق برنامه کار کردند.
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
کره جنوبی در شرایطی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که آنها در 10 دوره آخر این پیکارها حاضر بوده اند.
نایب رییس مجلس در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان، گفت: ایران آمادگی دارد روابط اقتصادی و تجاری خود را با کشورهایی که بسترها و ظرفیتها در آنها وجود دارد، ارتقاء دهد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از اضافه شدن تمامی بازیکنان لژیونر جلسه‌ای را با آنها در وین برگزار کرد.
قهرمان المپیک تیراندازی ایران گفت: حریفان مخصوصا در قاره اروپا خیلی خوب کار و خود را آماده می‌کنند و قطعا آنها رقیب جدی برای آسیایی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ