بر اساس طرح اصلاح قانون سربازی، سربازان غایب دوره سربازی کوتاه‌تری خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز عده‌ای از سربازان از موزه ورزشگاه نقش جهان بازدید به عمل آوردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ارائه لایحه مهارت‌ورزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به مجلس، گفت: باید از تخصص سربازان استفاده و مهارت‌هایی به آنان آموزش داده شود.
سمنان- مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: پس از آموزش های مهارتی ضمن خدمت سربازی، سربازان ترخیص شده تا سه سال رصد خواهند شد تا شغل پیدا کنند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده در جلسات شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.
سربازان دانشجو باید با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سازمان به نشانی sakha.epolice.ir نسبت به ثبت معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.
برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفت.
معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است.
همه مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.
پنج نفر از مدافعان وطن در جریان مقابله با گروه‌های تروریسیتی به شهادت رسیدند اما کسانی که روزهای اخیر دایعه‌دار حمایت از مظلومان بوده‌اند، جان باختن مظلومانه این جوانان را نادیده گرفتند.
ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست.
سربازان رژیم صهیونیستی شمار زیادی از مردم فلسطین از جمله چندین کودک را ربودند و در چندین بخش از کرانه باختری و در نزدیکی مسجد الاقصی به سمت مردم فلسطین حمله کردند.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در طرح اصلاح قانون نظام وظیفه عموماً رویکرد ما کاهش مدت خدمت سربازی مشمولان غایب است.
سردار تقی مهری اظهار کرد: در گذشته سربازان غایب این امتیاز را نداشتند که از مزایای کسر خدمت پدر در زمان حضور در جبهه‌های جنگ بهره‌مند شوند.
رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال بر خلاف توقع هواداران در دیدار با صنعت نفت آبادان روی نیمکت نشست.
سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده کل انتظامی کشور برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر حامل یک خبر خوب بود که در ادامه توضیح داد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.
امکان بهره‌مندی سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از امکان بهره مندی کارکنان وظیفه غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین خبرداد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.
تایباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرزهای کشور دفاع کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی در سراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند و اعطاء آن در اختیار فرماندهان انتظامی سراسر کشور است.
اضافه شدن رامین رضاییان به جناح راست، باعث خواهد شد تا احتمالا دفاع چپ دفاعی‌تر شود و میلاد محمدی بعد از مدت‌ها به ترکیب اضافه شود.
مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ