سرمربی صنعت نفت به انتقاد از داوری بازی تیمش مقابل استقلال پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عموی این کودک در مورد شرایط خانواده توضیح می‌دهد: «مادر و پدر او اصلا وضع روحی خوبی ندارند و دو، سه بار خواستند خودشان را از بالای یک پل به پایین پرت کنند و به زندگی‌شان پایان دهند.»
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
سلطانی گفت: به نظر من این سفر نمی‌تواند حتی دستاورد سیاسی خوبی برای کشور داشته باشد. البته باید گفت که سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، دیگر آن کشور‌هایی که ایران به لحاظ سیاسی روی آن‌ها حساب می‌کرد، نیستند. چرا که قبلا کشور‌هایی مانند بولیوی تحت حاکمیت او مورالس یا اکوادور هم قرار داشتند که این دو کشور چندسالی است با تغییر دولت‌های آن‌ها از دایره ارتباط سیاسی ایران در امریکای لاتین خارج شده‌اند.
دستخط ابراهیم رییسی در دفتر یادبود سیمون بولیوار در ونزوئلا بهانه‌ای است برای یادآوری دستخط ۷ رییس جمهوری قبل از او که البته سه تن از آنان از دنیا رفته‌اند همراه با یکی دو حاشیه...
محمد عاشق غذا‌های شیرین است و تقریبا دو یا سه برابر کودک‌های هم سن و سالش در هر وعده غذا می‌خورد!
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
بزرگترین تمساح زنده ثبت شده در سال ۲۰۱۱ در فیلیپین صید شد. او پس از کشتن یک ماهیگیر در بازه زمانی سه هفته‌ای شکار شد. همچنین گمان می رود که او مسئول مرگ دختر ۱۲ ساله ای باشد که دو سال قبل سر بریده شده بود.
عثمان دمبله قطعا ال‌کلاسیکوی یکشنبه را از دست خواهد داد و زمان دقیق بازگشت او نامشخص است.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
پرویز سلیمانی در یک روز دو داغ می‌بیند؛ اول برادری که او و پنج خواهر و برادرش را بزرگ کرده، بعد داغ مادر که بر سر جنازه برادر پر می‌کشد. پیرهن عزای آنان سه سال بر تن پرویز می‌نشیند، تا...
وکیل آرمیتا عباسی گفت: حکم بازداشت موقت اولیه آرمیتا عباسی دو ماهه بود. باتوجه به اینکه اعتبار حکم بازداشت موقت حداکثر می‌تواند سه ماه باشد، آرمیتا همین حالا هم شرایط آزادی به قید وثیقه را دارد، ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا در مقابل آزادی او با قید وثیقه مقاومت می‌شود.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال گت: با استراماچونی مذاکره کردیم که طلب او را در دو یا سه قسط بدهیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.
هرکس بدون مجوز و به‌صورت علنی لباس‌های رسمی مأموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزئی که موجب اشتباه شود، مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به موجب قانون دیگری مستلزم مجازات شدیدتری نباشد، به حبس از سه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا شش میلیون ریال محکوم خواهد شد و درصورتی‌که از این عمل خود سوء‌استفاده کرده باشد، به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
روبرت لواندوفسکی امشب گل سوم بارسا را برابر بیلبائو به ثمر رساند. او سه روز پیش هم دو گل به ویارئال زده بود تا خاطره تلخ ال‌کلاسیکو را فراموش کند.
نیمه اول این مسابقه سه صحنه مهم داشت. در اولین صحنه فرشید باقری به دلیل تکل خطرناک و کف پا روی مرتضی پورعلی گنجی باید به صورت مستقیم از زمین اخراج می‌شد که داور فقط به او کارت زرد نشان داد.
کریم بنزما که سه هفته پیش و در بازی مقابل سلتیک مصدوم شده بود، امروز به تمرینات رئال برگشت. او گفت که آماده بازی برابر اوساسوناست.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
این نویسنده مطرح ژاپنی که سه سالی است این برنامه رادیویی را اجرا می‌کند معتقد است کار کردن به عنوان دی‌جِی (DJ) یا همان انتخاب‌کننده موسیقی در رادیو برای او یک سرگرمی است و در این‌باره توضیح می‌دهد: «من یک گردآورنده موسیقی هستم و ایده‌های زیادی یکی پس از دیگری به ذهنم خطور می‌کند و مجموعه موسیقی منتخب برای برنامه‌های دو تا سه سال آینده را از اکنون در ذهنم تولید کرده‌ام اما اگر بخواهم بیش از یک بار در ماه روی آنتن بروم با کارم به عنوان نویسنده تداخل ایجاد می‌شود اما در عین حال حقیقت این است که دوست دارم هفته‌ای یک بار به عنوان دی‌جِی (DJ) کار کنم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ