مدیرعامل باشگاه استقلال با اهدا حکمی یکی از یاران قدیمی خود را به عنوان مشاور باشگاه انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
دوازده مرد نخبه به علاوه‌ی یک نابغه، برملاساختن از نقشه‌ی اصفهانی‌ها برای سرقت بزرگ جام از دستان مس‌سونگون قهرمان !
تیم فوتبال النصر توانست با وجود یک یار کمتر، از سد الهلال گذشته و قهرمان جام باشگاه های عربی شود.
جواد نکونام یک بار دیگر روی مطالبه اش از مدیران استقلال یعنی جذب مهاجم خارجی تأکید کرد.
در سال ۱۴۰۰ مردم متوجه شدند همه طراحی‌ها صورت گرفته تا یک نفر بر صدر بنشیند. حتی افراد هم طیف کاندیدای مورد نظر شورای نگهبان، نقش یار کمکی را بازی می‌کردند. نظام انتخاباتی کشور از جهت آزادی، رقابتی بودن و... دوره به دوره محدودتر شده است. البته گاهی اوقات که فضای سیاسی به دلایل گوناگون باز‌تر شده، (مجاس ششم، مجلس دهم) تبلور آن در انتخابات هم نمایان شده است.
استاله سولباکن، سرمربی تیم ملی نروژ، می‌گوید ارلینگ هالند انرژی کافی برای حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب این تیم را نداشت.
روبین لو نورمان، مدافع جوان تیم سوسیداد، در اولین بازی خود برای تیم ملی اسپانیا یک سوتی بد داد که منجر به گل اول ایتالیا شد.
مدافع پرسپوليس یک افشاگری احساسی را در پایان یک فصل پرماجرا داشت.
اینبار عکس تیمی سپاهان پیش از شروع مسابقه برابر پیکان ۱۱ نفره نبود؛ یک قاب از یک جوان، یار دوازدهم سپاهان در عکس طلایی پوشان بود.
اولین گل یوونتوس در مصاف مقابل اسپورتینگ توسط آدرین رابیو به ثمر رسید و این بازیکن یک پنالتی هم به حریف داد.
محمدعلی ابطحی در کانال تلگرام خود تصویری قدیمی از ابراهیم رئیسی منتشر کرد و نوشت: «در ایام ریاست جمهوری آقای‌خاتمی هرچندی یکبار آخوندهای حکومتی دوطرف جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب دور هم جمع می‌شدیم.»
رحمان رضایی می‌گوید پرسپولیس باوجود یک یار کمتر نمایش بهتری ارائه کرد.
کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید ذوب آهن در نیمه اول فرصتی به پرسپولیس نداد.
در دوره قاجار مهم‌ترین رویدادی که در این کاخ انجام شد، تاجگذاری احمدشاه بود. در دوره پهلوی اول قسمتی از کاخ خراب شد و تنها عمارت حوضخانه، تالار آیینه و برج سلطنت‌آباد به جا ماند که تا یک دهه پیش کار‌های تشریفاتی ارتش در آن انجام می‌شد. بخت با این عمارت یار بود و واگذاری آن به ارتش باعث شد، رویداد‌هایی را به خود ببیند و در تاریخ ثبت شود.
ذوب‌آهن مقابل یک مدعی دیگر شکست‌ناپذیر ماند و حتی تا آستانه پیروزی هم پیش رفت.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی که اخیرا رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، حالا قرار است راهی یک تیم پرتغالی شود.
یک بازیکن سرشناس دیگر به عنوان یار قرضی، پیکان را در جام باشگاه‌های جهان همراهی می‌کند.
شاید اگر درخشش یک مهره ثابت و یک یار تعویضی ایران مقابل انگلیس نبود، دو گل تیم ملی به ثمر نمی‌رسید.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نیمکت‌نشینی یزدانی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.
در بازی استقلال و مس کرمان یک اتفاق جالب دیگر هم رقم خورد و آن حضور جیمی جامپ در زمین بازی بود.
فکر می‌کنم رسانه‌ها یار من بودند و باعث اطلاع مردم شدند. در نهایت باید بگویم که زبان سرخ، سر سبز می‌دهد بر باد. این که به خاطر یک رای بالا و پایین عزل شدم،‌ مهم نیست بلکه باید ببینید چه فرآیندی طی شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ