دادستان‌ کل کشور توضیحاتی را در خصوص وضعیت حجاب در کشور ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
منتظری گفت: از رئیس سازمان محیط زیست سوال کردم شما آیا مجوزی به این آقا دادید که بتواند در آن منطقه چنین تاسیساتی را به وجود بیاورد که ایشان گفتند خیر، ما مجوزی ندادیم و گفتند که یک مصوبه دولت است و این مصوبه باید یا اصلاح و یا ابطال شود و ایشان قول داد که این موضوع را در دولت مطرح کند. بنا بر آنچه که ایشان اذعان داشتند گفتند که از نظر ما این مجاز نیست و ما حتما مانع آن خواهیم شد و اگر نیاز به ابطال یا اصلاح مصوبه دولت باشد حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضائیه
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
شرایط آلودگی این روز‌های هوای پایتخت به‌قدری وخیم است که اداره کل هواشناسی استان تهران نیز روز گذشته به این موضوع واکنش نشان داد و با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی از پایداری هوا و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات PM ۲.۵ خبر داد.
در ادامه واکنش لندن به اعدام جاسوس انگلیس، وزیر خارجه این کشور از تحریم دادستان کل ایران خبر داد.
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد دادستان کل کشور ایران را در واکنش به اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری که به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعات مخفی انگلیس اعدام، به فهرست تحریم‌های دولت لندن اضافه شد.
وزیر خارجه انگلیس در واکنشی مداخله جویانه به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی اعلام کرد که لندن دادستان کل ایران را تحریم کرده است.
دادستان‌ کل کشور توضیحاتی را در خصوص وضعیت حجاب در کشور ارائه داد.
دادستان‌ کل کشور توضیحاتی را در خصوص وضعیت حجاب در کشور ارائه داد.
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد واکنش های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی این اقدام را نشانه ای از اصلاح برخی از رویکردهای ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده بلکه ....
دادستان کل کشور اظهار کرد: کسانی که در این حوادث مرتکب جنایت شدند و مستند به دلایل است، بدانند که هرگز نخواهند توانست از دم شمشیر عدالت جان سالم به در ببرند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.
برخی فعالان حقوق معلولان با ارسال نامه به دادستان کل کشور، خواهان بررسی اتفاق به وجود آمده و برخورد با مسببین هستند. اداره کل بهزیستی استان فارس نیز تاکنون واکنشی به این اتفاق نشان نداده است.
محمدامین قهرمانی، معاون ناشران و اعضای بورس تهران گفت: سه شرکت دانش‌بنیان در مراحل درج نماد و عرضه در بورس هستند که البته هنوز به بازار نیامده‌اند.
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲ مرداد ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۳۰ تن سیمان است.
فعالان بازار ارز در معاملات امروز در حالی شاهد ثبات نرخ دلار در صرافی های بانکی بودند که در بازار آزاد، دلار به روند صعودی ادامه داد.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
یک فعال سیاسی اجتماعی به دستور دادستان مشهد درباره عدم ارائه خدمات بانکی به زنان بد حجاب واکنش نشان داد.
انتشار نامه‌ای از معاون دادستان مشهد درباره ممنوعیت خدمات مترو به افراد فاقد حجاب شرعی واکنش های زیادی در پی داشته است.
دادستان تهران به اظهارات تفرقه افکنانه حسن عباسی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ