نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه شرایط موجود و افزایش نرخ ارز را به اغتشاشات، مردم و مسائل خارج از کشور ارجاع دهیم، فرار رو به جلو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارجاع هوشمند کارشناسی از تکالیف تاکید شده در سند تحول قضایی است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
نوزدهم اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
۱۹ اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پدیده ناصواب اخذ وجه در بخش خدمات درمانی و دارویی یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ما است و اگر چنین اقدامی انجام شود، باید افراد متخلف اخراج شوند.
براساس ۲۱۷ بازدید سازمان دامپزشکی، ۱۵ هزار مورد غیربهداشتی گزارش و ۱۹۱ مورد واحد غیربهداشتی مشاهده شده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
پر‌ونده‌های اتهامی صادق زیباکلام و آذر منصوری به مرجع قضایی ارجاع شد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
اگر می‌گوییم، وضعیت اشتغال جامعه و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کرده، باید این موضوع را مردم احساس کنند. اگر ادعا می‌شود، تورم مهار شده یا روندی کاهشی داشته، باید مردم در خرید‌های روزمره‌شان این امر را ببینید. در پرداختن به این‌که حقیقت نزد کیست، در دسترس‌ترین راه‌حل ارجاع به واقعیات است. هر آن‌چه با واقعیات موجود انطباق داشته باشد، به حقیقت نزدیک‌تر خواهد بود. معیار سنجش حقیقت را می‌توان در ادراک روزانه شهروندان از خریدهایشان، سوار تاکسی شدن‌شان، میزان احساس امنیت اقتصادی‌شان، میزان همخوانی درآمد‌ها و هزینه‌هایشان مورد سنجش قرار داد. هیچ معیاری بالاتر و ارجح‌تر از صدا و فهم عموم مردم وجود نداشته و ندارد
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ارجاع پرونده محمد قبادلو به یکی از شعب جهت رسیدگی خبر داد.
مجید عشقی در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تعیین تکلیف ادامه پذیرش و عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، وزیر اقتصاد موضوع را در دستور کار شورای عالی بورس قرار خواهد داد.
بعد از ارجاع پرونده اکبر طبری از دیوان عالی کشور به شعبه هم عرض، این پرونده مجددا رسیدگی و دادگاه، میزان قرار وثیقه قبلی که ۱۰۰ میلیارد تومان بود را افزایش و به ۳۰۰ میلیارد تومان تغییر داده است.
مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی از ارجاع پرونده مسئولان عالی‌رتبه کشور به دادسرای تهران خبر داد.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
ارز نیمایی ضربه بزرگی به صادرات وارد کرد. کسانی که از استقلال بانک مرکزی صحبت می‌کنند بدانند زمانی که رئیس بانک مرکزی تئوری و راهبرد درستی نداشته باشد و فردی کارآمد نباشد به نتیجه نخواهیم رسید. افزایش نرخ ارز را به اغتشاشات و خارج از کشور ارجاع ندهید چرا که این فرار رو به جلو است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقتصاد کشور به نوعی است که گروهی از مردم پول ملی را به ارز تبدیل می‌کنند و منجر به خروج سرمایه از کشور می‌شوند.
حجت‌الاسلام درویشیان گفت: رئیس جمهور پرونده‌ای را در مورد افزایش قیمت دارو و کمبود به ما ارجاع دادند و ما آن را مفصل بررسی کردیم و پیشنهادهای اصلاحی که عمدتا ساختاری هستند، دادیم.
سفیر پیشین کشورمان در انگلیس گفت: در صورتی که ایران با متن هماهنگ کننده برجام موافق نباشد باز هم موضوع درگیری نظامی و افزایش تنش در خاورمیانه مطرح می‌شود اما قطعا غرب به این سمت نخواهد رفت و وضعیت محتمل این است که پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع شده و پس از فعال شدن مکانیسم ماشه یا اسنپ بک کلیه تحریم‌های سازمان ملل مجددا علیه ایران اعمال شود.
سرقت های سریالی برای اجاره ویلا و خودروی لوکس
یونس دلفی مهاجم مورد نظر سرخ‌ها داشتن پیشنهاد از پرسپولیس را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ