در منطقه آزادی می توانید خانهرا با پرداخت متری ۲۷ میلیون خریداری کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد برای مشخص شدن کشتی گیران سه وزن امیدها و یک وزن در بازی های آسیایی هانگژو انتخابی برگزار می کند.
تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل نساجی به نتیجه تساوی رسید.
تیم ملی جوانان ایران در شرایطی به مقام قهرمانی جهان رسید که اعضای تیم در بحرین حس بازی در خانه را داشتند.
عکسی که از اقدام یک خانم در متروی تهران پربازدید شد. یک خانم که در ورودی متروی آزادی ساندویچ می‌فروشد.
دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد در سال جاری به پایان رسید و بعد از استراحتی کوتاه بار دیگر آزادکاران باید به خانه کشتی بازگردند.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شرایطی امروز صدمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند که قیمت بلیت‌های این بازی در ورزشگاه آزادی به ۲ میلیون تومان رسیده است.
نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در جریان سخنرانی خود در محضر رهبر انقلاب بدون لکنت و صریح به طرح مطالب انتقادی پرداختند که می‌تواند الگویی ملموس از آزادی بیان باشد.
مهدی مهدی پور هافبک استقلال گفت که پس از یازده سال، شب عید را بدون دریافتی به تعطیلات رفته است.
آن‌ها در تحقیقات منکر ادعای گروگانگیری شدند و گفتند: ما از شوهر سابق این خانم پول می‌خواستیم، اما او به ما گفت پول‌هایش را به عنوان مهریه به همسرش داده است وقتی به سراغ این زن رفتیم او منکر شد، اما گروگانگیری را خودش مطرح کرد و گفت چندین عکس و فیلم از او بگیریم و برای همسر سابقش ارسال کنیم تا در ازای آزادی او پول بدهد. اما مرد جوان پولی نداد و وقتی می‌خواستیم از خانه بیرون بیاییم او سوار بر خودروی ما فرار کرد.
از هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم که سپاهان موفق شد با امیر قلعه‌نویی پرسپولیس را در آزادی شکست دهد، این مربی دیگر در ورزشگاهی که خانه خودش می‌داند، طعم پیروزی را نچشیده است.
طبق اعلام کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما مژگان ایلانلو آزاد شده است.
مهدی: مبلمان خانه ما از وی‌آی‌پی آزادی بهتر است!
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهید میرزاکوچک جنگلی را از نمونه‌های درخشان مبارزه در راه آزادی و استقلال وطن برشمرد.
فعلاً خبری مبنی بر کاهش گاز پتروشیمی‌ها وجود ندارد، افزایش سهمیه پایه ناوگان دیزل و انتقال آب سد آزاد به خانه‌های مردم سنندج از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
روز گذشته اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ۹ مساله مهم و دارای اولویت فرهنگی و اجتماعی را بررسی و بر مبنای آن راهبردها و برنامه‌های اقدام را تنظیم و تصویب کردند.
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ۹ مساله مهم و دارای اولویت فرهنگی و اجتماعی را بررسی و بر مبنای آن راهبردها و برنامه‌های اقدام را تنظیم و تصویب کردند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیمه مشاغل آزاد، دانشجویان، زنان خانه دار و بیمه اختیاری، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
با توجه به گذشت ۳ هفته از حضور زنان برای تماشای دیدارهای استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی، باشگاه نساجی درخواست رسمی خود را برای حضور زنان در بازی هفته آتی به سازمان لیگ ارسال کرد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید از اینکه هواداران خانم پرسپولیس مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کرده‌اند خوشحال است.
برخلاف شایعات شکل گرفته، هواداران خانم طرفدار نفت آبادان در استادیوم آزادی حاضر نخواهند بود.
زنان فوتبالدوست می‌توانند از بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر دیدن کنند.
رییس کانون کارگردانان سینما ابراز امیدواری کرد که رییس سازمان سینمایی شرایط صدور مجوزها، تولید، اکران و معیشت اهالی سینما را به کمک خانه سینما بهبود ببخشد و با مشورت سینماگران صنفی و نه باندی آن را ترمیم و آزادی فیلمسازی را در این عرصه مهیا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ