رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد نحوه جذب متقاضیان آزمون سردفتری توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
ضوابط گمرکی جهت برگزاری پیاده‌روی اربعین شامل مواردی همچون چگونگی تشریفات گمرکی وسائط نقلیه، چگونگی تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران و میزان داروی مجاز همراه مسافر ابلاغ شد.
نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
شرکت بهمن دیزل دو محصول فورس ۶ تن و۸.۵ تن را نقدی می‌فروشد.
وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی با رسانه‌ها گفت: از آنجا که انتقال ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره جنوبی به سیستم بانکی این کشور شوک مالی وارد می کرد قرار شد طی چند مرحله جابجا شود.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی تعیین شده است.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد انتخابات استان نحوه ثبت نام کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.
شاید بار‌ها تجربه کرده باشید که وقتی وایتکس روی لباس سیاه لک ایجاد می‌کند، لکه‌ها به رنگ سفید یا صورتی دیده می‌شوند. حال باید دید که چگونه لکه وایتکس را از روی لباس مشکی پاک کنیم. این لکه‌ها به راحتی از روی لباس پاک نمی‌شوند و وایتکس به طور کلی رنگ پارچه را تغییر می‌دهد. به هر حال با استفاده از روش‌هایی ممکن است تا حدی رنگ لباس برگردد. یکی از این روش‌ها استفاده از الکل است که قبلاً نحوه پاک کردن لکه وایتکس روی لباس با الکل را شرح دادیم.
اساسنامه جایزه گوهرشاد و آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان تصویب شد.
آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
شهردار تهران درباره جذب نیروهای سازمان پسماند توضیحاتی داد.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
مالکوم بنت استاد علوم گیاهی و پونام مهرا دانشجوی فوق دکترا در علوم زیستی از دانشگاه ناتینگهام به تازگی کشف کرده‌اند که ریشه‌های گیاهان چگونه شکل خود را برای به حداکثر رساندن جذب آب تطبیق می‌دهند.
اگر به هر دلیلی نگران کمبود ویتامین D هستید، در معرض خطر پوکی استخوان قرار دارید یا شرایطی دارید که بر نحوه جذب مواد مغذی تأثیر می‌گذارد مانند سبک زندگی یا بیماری خاص، توصیه می‌کنیم که با پزشک در مورد آزمایش سطح ویتامین D صحبت کنید.
اگر به هر دلیلی نگران کمبود ویتامین D هستید، در معرض خطر پوکی استخوان قرار دارید یا شرایطی دارید که بر نحوه جذب مواد مغذی تأثیر می‌گذارد مانند سبک زندگی یا بیماری خاص، توصیه می‌کنیم که با پزشک در مورد آزمایش سطح ویتامین D صحبت کنید.
رئیس مرکز وکلا گفت: نحوه برگزاری و جذب داوطلبان آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه بر اســاس آیین نامه اجرایی مصوب رئیس قوه قضائیه است.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ