فصل جدید رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور با برتری تیم های مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله حدود 10 روز مانده به پایان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران، تیم‌های مدعی با توجه به پتانسیل خود بار دیگر دست به کار شده‌اند.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
محمدجواد آزاده می‌گوید بازی برابر هواداران نساجی حتی برای تیم‌های مدعی لیگ برتر هم آسان نخواهد بود.
در فاصله کمتر از دو روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیش از نیمی از تیم های حاضر در رقابت ها از کیت فصل آینده رونمایی نکرده اند.
در فاصله یک روز مانده تا شروع بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر، تیم های مدعی قهرمانی در این دوره به خاطر رقم های سنگین قرارداد با برخی بازیکنان نتوانسته اند مجوز بازی بگیرند!
برنامه بازی های بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر نشان از شروعی سخت در جدال تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر دارد.
فرانک لمپارد روند رشد تیم های لیگ برتری را سریع دانست و گفت که نمی توان پیش بینی کرد چلسی فصل بعد به روزهای اوجش باز خواهد گشت.
سایپا یکی از بخت های صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم است اما شاید با وجود پیروزی در برابر استقلال ملاثانی در هفته پایانی به این مهم دست پیدا نکند.
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
سپاهان، استقلال و پرسپولیس، سه تیمی که در کورس قهرمانی هستند، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت بین تیم های مدعی قهرمانی در هفته های پایانی جذاب دنبال شود.
در روز نخست دور برگشت لیگ برتر ووشو مردان تیم‌های مدعی پارس جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی مقابل حریفان به برتری دست یافتند.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر و پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به پیروزی رسیدند.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.
در حالی که از حضور تیم مس شهر بابک در لیگ یک زمان زیادی نمی گذرد، این تیم به دنبال قد علم کردن و رقابت با تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.
دومین روز از رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان با ادامه پیروزی تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی پیگیری شد.
برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد، مدعی شد شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی درس های زیادی برای این تیم داشته است.
تیم های مدعی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. دو بازی هم با تساوی کم گل به پایان رسید.
تیم های مدعی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. دو بازی هم با تساوی کم گل به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ