شاخص تولیدکارگاه‌های بزرگ صنعتی که درفصل بهارسال افزایش ۳.۰ درصدی نسبت به فصل بهارسال قبل رابه ثبت رسانده بود، درفصل تابستان سال نیزباافزایش ۱۰.۲ درصدی نسبت به فصل مشابه سال قبل همراه شد. ‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود ۲۹ هزار و ۴۰۵ مقاله نمایه شده داریم، از رشد ۱۱ درصدی تولید مقاله خبر داد و گفت: شاخص ها نشان می دهد وزارت بهداشت توانسته است در حوزه علم و فناوری موثر عمل کند.
شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد ۶۹۴۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار واحد رسیده است، نمادهای کگل، نوری، شستا، شبندر، نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با افزایش ۱۰ درصدی و نسبت به ماه قبل با افزایش ۲۱.۸ درصدی مواجه شده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۴۲۳۳۵ واحدی توانست به جایگاه ۲,۳۶۸,۸۲۹ واحدی برسد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تامین امنیت و نظم پایدار اولین شاخص در رشد تولید کشور است.
شاخص کل با رشد اندک ۸۰۳۲ واحدی در یک قدمی مقاومت ۲ میلیون و ۲۲۰ واحد قرار گرفته است.
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
در اولین روز کاری سال جدید، فعالان بازار‌های مالی شاهد ثبات نسبی شاخص ارزی و رشد شاخص بورس بودند. این در شرایطی است که به تازگی رئیس کل بانک مرکزی، مهار تورم و حمایت عملی از تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده و رئیس سازمان بورس نیز برای فعالان بازار سرمایه، توصیه مهمی داشته است.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
وزیر صنعت و معدن گفت: در ده ماهه اول سال شاخص های کلان رشد داشته است و این رشد دلیل بر افزایش در بخش تولید است.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
روند رو به رشد صنایع بورسی که از خرداد امسال آغاز شده در آذر به اوج خود رسیده است و در این ماه شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به بالاترین سطح سال ۱۴۰۱ رسیده است.
گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص پایش بخش صنعت و معدن در آذرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به ترتیب افزایش ۱۲.۹ و ۱۵.۷ درصدی داشته اند.
در آبان‌ماه امسال شاخص تولید صنعت خودروسازی و قطعات و صنعت ماشین‌آلات و تجهیزات نسبت به سال قبل ۲۷.۸ درصد رشد داشته است.
شاخص تولید صنعتی شرکت‌های بورسی در آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۵ درصد رشد کرد تا برای ششمین ماه متوالی شاهد رشد مثبت این شاخص مهم بخش صنعت باشیم.
بررسی شاخص تولید صنعتی در مهر ماه سال جاری نشان می دهد که برای پنجمین ماه متوالی (نسبت به ماه مشابه پارسال) رشد ۷.۷ درصدی در این بخش رقم خورده است.
شاخص تولید صنعتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ روند صعودی یافته به طوری که این شاخص در مهرماه ۷.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد.
شاخص کل بورس امروز به ظاهر صعودی بود اما در واقع نزولی بوده زیرا ۳۱۸ نماد منفی و تنها ۱۲۱ نماد مثبت بودند.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی از رشد ۶.۲ درصدی شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی در شهریور ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل خبر داد.
شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو)، موفق شد در نیمه نخست امسال، رشد قابل توجه ۱۴۸ درصدی را در شاخص مجموع درآمدها نسبت به مدت مشابه سال قبل کسب کند که این میزان، گویای به ثمر نشستن سیاست‌های توسعه‌ای در این شرکت و قرار گرفتن در مسیر شکوفایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ