روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه اول دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته این متخصص چشم، ممکن است ضعف چشم برای کسی که در طفولیت نیاز به عینک پیدا می‌کند به گونه‌های مختلف خود را نشان دهد؛ یعنی امکان دارد شماره چشم در بعضی افراد آرام آرام و به تدریج کم شود و بر عکس در عده‌ای دیگر نیز شماره چشم اضافه شود. در واقع این موضوع بستگی دارد به اینکه نوع ضعیفی چشم از چه باشد. به این ترتیب، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر عینک نزنند شماره چشمشان بالاتر می‌رود.
دولت آمریکا بسته کمکی برای بخش نظامی و کشاورزی اوکراین در نظر گرفته است.
اینقدر حواشی به متن در فوتبال ایران می‌چربد و نقل و انتقالات جذاب‌تر جلوه داده می‌شود که اکنون کسی سوال جدی در اینباره ندارد که “چرا پرسپوليس استارت نمی‌زند؟”.
روبین لو نورمان، مدافع جوان تیم سوسیداد، در اولین بازی خود برای تیم ملی اسپانیا یک سوتی بد داد که منجر به گل اول ایتالیا شد.
برگزاری تورنمنت کافا در کشور قرقیزستان کمک شایانی به محبوبیت فوتبال در این کشور خواهد کرد.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
اولین گل یوونتوس در مصاف مقابل اسپورتینگ توسط آدرین رابیو به ثمر رسید و این بازیکن یک پنالتی هم به حریف داد.
مربی ایرانی که برای بچه‌های کم بضاعت و بی‌سرپرست آکادمی ورزش دارد و نمی‌خواهد کسی از ورزش کردن و رسیدن به هدف‌هایش باز بماند.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
ایشان تاکید داشتند که همان دختر کم حجاب دختر من و شماست و فقط رابطه حزب اللهی با حزب اللهی معنا ندارد. رابطه حزب اللهی با کسی که دینش ضعیف‌تر است مهم است و باید این روابط برقرار شود تا جذب صورت بگیرد و این نوع رابطه‌ها مهم است و باید این کار را بکنیم.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
سردار فدوی گفت: خیر این فعالیت‌ها اول هم به خود کسانی می‌رسد که برای خدا کار می‌کنند و ما باید همواره به دنبال کارهای جهادی بیشتری باشیم. اگر کسی برای خدا کار می‌کند سر سوزنی نباید کم بگذارد.
واکنش روزنامه های اسپانیایی به شکست دیشب لاروخا و صعود با ترس و دلهره این تیم به دور بعد جام جهانی کم و بیش یکسان بود. حالا کمتر کسی به اسپانیا خوشبین است.
نادر قاضی پور گفت: وقتی نامزدی در انتخابات مجلس با کمتر از یک بیستم آرا به مجلس راه پیدا می‌کند دیگر نمی‌توان نامش را نماینده مردم گذاشت. نماینده واقعی مردم کسی است که در زمان انتخابات ۵۰ درصد به علاوه یک آرا را کسب کند تا مردم او را واقعا نماینده خود در مجلس بدانند.
کیهان در تیتر روزنامه خود به تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ با نام بردن از دولت روحانی به عنوان دولت برجام و تلگرام به دلار ۵۸۰۰ تومانی ایراد گرفت و نوشت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
محمد فاضلی نوشت: برخی فکر می‌کنند راه‌حل مثل ابزاری گمشده در یک جعبه‌ابزار است که کسی هنوز آنرا نیافته یا به فکرش نرسیده است از آن استفاده کند.
اخیرا دست کم چهار قسمت از خطوط لوله گاز نورد استریم ۱ (NS) و نورد استریم ۲ (NS۲) در آب های کم عمق تنگه دانمارک در دریای بالتیک و در محدوده جزیره بورنهلم منفجر شد.
خود حضرات هم می‌دانند که هیچیک از تعهدات طرف آمریکائی ضامن اجرائی ندارند، ولی با اینحال کسی با ثبت شدن آن‌ها در کارنامه این هیأت و کارنامه دولت سیزدهم مخالف نیست بدین امید که برجام به فرجام برسد و باز هم گرفتار امروز و فردا نشود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما موفقیت آقای رئیسی را موفقیت خود می‌دانیم و هر کمکی هم که از دستمان برآید برای موفقیت دولت مضایقه نمی‌کنیم، زیرا همگی در یک کشتی نشسته‌ایم و باید تلاش کنیم این کشتی به ساحل نجات رسیده و به گل ننشیند.
وزیر اقتصاد گفت: امروز رئیس جمهوری دستور داد که به تمام افرادی که تا ماه پیش یارانه بگیر بودند، در صورتی که متقاضی باشند، برای ماه اول یارانه پرداخت شود.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، تعمیق و توسعه همکاری با شرکت های دانش‌بنیان را راهکاری برای تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در صنعت خودروی کشور دانست.
وقتی خانم‌های محجبه مخالف عدم ارائه خدمات عمومی به کم حجاب ها هستند و همه می‌دانند اینگونه با کاری که دافعه دارد نه جاذبه، کسی محجبه نمی‌شود. / چند ثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ