سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: همان طور که در پارالمپیک توکیو با ارایه بهترین تاکتیک دنیا برگه برنده مسابقات بودیم، در جهانی بوسنی نیز با تاکتیک جدید همه تیم‌ها را غافلگیر خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: سند تحول قضایی از اجرایی‌ترین و عملیاتی‌ترین اسناد بالادستی است.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
مشاور رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ۳۰ هزار مرکز فعال زیر نظر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فعال هستند و از خدمات آموزشی سازمان استفاده می‌کنند.
سردار سلیمانی به موسویان گفت: از همان آغاز همکاری این شک را داشتم که در خواست کمک آمریکا احتمالاً جنبه تاکتیکی دارد و به منظور یک همکاری دراز مدت نیست. ولی مشارکت ایران را یک پیشنهاد بدون باخت می‌دیدم. اگر آمریکا به ما خیانت کند و پس از استقرار در افغانستان ما را رها کند به همان دامی می‌افتد که شوروی افتاد. آمریکایی‌ها منطقه را نمی‌شناسند، افغانستان را نمی‌شناسند، ایران را نمی‌شناسند ... در هر حالت ما برنده خواهیم بود و اگر آمریکایی‌ها از همکاری با ایران عبور کنند، باید با تحمل شکست، افغانستان را ترک کنند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای تربیت ۴۰ هزار معلم در سال گفت: آموزش و پرورش به تحول نیاز دارد.
تغییر مداوم وزرای آموزش و پرورش در روند پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین، بی ‌تأثیر نبوده است.
شهریار- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید تحول در آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دنبال شود.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه اصلاح‌طلبی و راه تحول آبرو گذاشتن می‌خواهد، باید برای تحول از آبرو خرج کرد گفت: اصلاح‌طلبی را باید از افرادی چون سیدجمال‌الدین و شهید مطهری فرابگیریم.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه نقطه تحول و محل پیشرانی است، تاکید کرد: به منفی بافی های دشمنان و پژواک آنها در داخل توجه نکنید.
روابط عمومی وزارت امورخارجه در اطلاعیه‌ای با رد برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان تاکید کرد: موضوع تحویل و تحول سفارت افغانستان در تهران، امری داخلی است.
از چالش‌ها و اولویت‌های بسیار مهم واشنگتن در عربستان سعودی، کمک به این پادشاهی است که امنیتش را خودش فراهم کند. منطق کار ساده است: هر چه عربستان‌سعودی بهتر بتواند در مقابل تهاجم ایران، بازدارندگی و دفاع داشته باشد ایالات‌متحده کمتر مجبور خواهد بود در این مأموریت‌ها شرکت کند و در نتیجه این فرصت را خواهد داشت که بخش بیشتری از منابع نظامی خود در منطقه را به منطقه هند و اقیانوسیه یا اروپا منتقل کند، جایی که بیشترین نیاز به آن‌ها وجود دارد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌ها ترانزیتی ایران وطرح تحول زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، کاهش عوامل کلیدی زمان-هزینه-مسافت درحمل ونقل بین‌المللی رابه عنوان راهبرداساسی این طرح تحولی دانست
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز پژوهش، گفت: پژوهش مقدمه تحول و دستیابی به سازمان دفاعیِ دانش‌بنیان محسوب می‌شود.
تاکتیک کرواسی در دو دیدار قبلی مرحله حذفی مقابل آرژانتین جواب نداد تا این تیم از رسیدن به فینال ناکام بماند.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری جهت رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: قرار است این شهرک قدیمی غرب تهران مورد نوسازی قرار گیرد.
ضرورت تدوین احکام حوزه زنان و خانواده و ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان در جلسه هم اندیشی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور مشاورین دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: لازم است در جذب قاضی، آموزش و نگهداشت آن تحولی اساسی صورت پذیرد.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی کل انتظامی طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باور هستم که راه تحول و قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان فعالان آموزش و پرورش است.
تیم ملی هندبال زنان ایران قرار است دستخوش تغییرات اساسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ