منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تجاوز هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک منطقه مرزی در لبنان که بامداد امروز چهارشنبه رخ داد، پنج عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل به شهادت رسیدند.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه اعلام کرد که طی عملیاتی مشترک با نیروهای شاباک، «ایاد الحسنی» مسئول بخش عملیات جنبش جهاد اسلامی را در غرب غزه ترور کرده است.
بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرهنگ محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
سرهنگ دوم «محمد رضا اسدالهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در شهرستان بندرلنگه بامداد امروز حین درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر در ۲۱ اردیبهشت ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این سه فرمانده «جهاد الغنام» دبیر شورای نظامی سرایا القدس، «خلیل البهتینی» فرمانده منطقه شمال نوار غزه و «طارق محمد عزالدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری بودند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده پلیس آگاهی شهرستان سراوان، سرگرد علیرضا شهرکی حین انجام خدمت را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی مریوان به شهادت رسید.
وبگاه شهاب نیوز خبر شهادت ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در شهر نابلس را تایید کرد.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
جنبش جهاد اسلامی بامداد امروز خبر شهادت «خالد منصور»، فرمانده منطقه جنوبی گردان‌های قدس، در حمله رژیم صهیونیستی شهر رفح در جنوب نوار غزه را تأیید کرد.
«خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده تیپ منطقه جنوب گردان‌های القدس در بمباران اسرائیل به رفح شهید شد.
گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه از شهادت «خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه جنوبی سرایا القدس در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در غزه خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ