قم- رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم از انتخاب این استان به عنوان میزبان نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام باشگاه های کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- تیم فوتسال آناصنعت قم در دیداری خانگی از چارچوب لیگ برتر، موفق به شکست تیم سن ایچ ساوه شد.
قم- تیم فوتسال آناصنعت قم در دیداری خانگی از چارچوب لیگ برتر، موفق به شکست تیم سن ایچ ساوه شد.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
رئیس هیئت وشووی استان قم از میزبانی استان برای مسابقات قهرمانی کشور، سبک لی چوان، طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ تیرماه خبر داد.
رئیس هیئت وشوو استان قم از میزبانی استان برای مسابقات قهرمانی کشور، سبک لی چوان طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ تیرماه خبر داد.
قم-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی گام های بلندی برداشته شده است که در ابتدای کار دولت کسی این میزان موفقیت را متصور نبود.
قم- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: فرمانده جدید انتظامی قم مأموریت دارد این استان را برای کسانی که نسبت حقوق مردم تعرض می کنند، ناامن کند.
قم- رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قم گفت: مسابقات زورخانه ای و مرشدی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.
قم- رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قم گفت: مسابقات زورخانه ای و مرشدی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.
قم- رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم گفت: اولین اردوی آماده سازی تیم ملی فلوربال در سال‌جاری به میزبانی استان قم برگزار می شود.
ششمین اجلاسیه تولیت های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با حضور  تولیت‌های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در قم پایان یافت.
استاندار قم گفت: باید با افرادی که تعمدا و با عناد و برنامه یا بر اساس داده‌های غلطی که به آن‌ها داده شده اقدام به بی قانونی و هنجارشکنی می‌کنند اقدامات سلبی متناسب صورت گیرد.
دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان اعلام کرد: مؤمنان می‌توانند قیمت سه کیلو گندم یا برنج و مانند آن را از محل سکونت خود استعلام و آن را بر اساس مقدار شرعی به عنوان زکات فطره پرداخت کنند.
دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان با اشاره به آنکه مؤمنان می‌توانند قیمت سه کیلو گندم یا برنج و مانند آن را از محل سکونت خود استعلام و آن را بر اساس مقدار شرعی به عنوان زکات فطره پرداخت کنند، اعلام کرد این مبلغ در سال جاری به زودی توسط دفتر معظم‌له اعلام خواهد شد.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاونت محترم وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
لایه دوم سقف ورزشگاه در دست احداث ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم دچار ریزش و بخشی از سازه ورزشگاه نیز تخریب شد.
زینب موسوی، کمدین معروف اینستاگرامی در پستی نوشته است که مشمول عفو نشده و باید راهی زندان شود.
همزمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: فرزاد مجیدی به عنوان مشاور ورزشی این سازمان با هدف استعدادیابی جوانان هلال‌احمری در زمینه فوتبال، امروز عازم قم خواهد بود.
سرمربی شهرداری همدان نسبت به میزبانی خوشه طلایی انتقاداتی مطرح کرد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کسب مدال بخش دو نفره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توسط بدمینتون بازان قمی خبر داد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کسب مدال بخش دو نفره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توسط بدمینتون بازان قمی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ