شیائومی به تازگی نسل دوم از دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد MIJIA را عرضه کرده است. این رطوبت ساز که Humidifier2 نام دارد، دو سال پس از عرضه نسل اول و با پنج ارتقای عمده نسبت به مدل قبلی خود عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
برای تولید لیوان کاغذی، از مواد اولیه مانند کاغذ پلی اتیلن استفاده می‌شود. اکثر مواد اولیه برای تهیه لیوان کاغذی و سایر ظروف کاغذی، وارداتی هستند. کاغذ‌های مورد نیاز برای دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان، در ابعاد مختلف برش داده می‌شوند و سپس طرح‌های مختلفی روی آن‌ها چاپ می‌شود.
نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: دولت سوئد که ادعا می کند دموکراسی در این کشور برقرار است، به ادیان الهی احترام گذارد و دستگاه دیپلماسی هم باید جلوی جسارت به ادیان را بگیرد.
این خودرو تنها یک دستگاه و سال ۱۹۲۸ در بریتانیا تولید شد. پیشرانه آن ۹۲۵ اسب بخار خروجی داشت و برای جعبه دنده نیز از یک مدل ۳ سرعته استفاده شد.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
مرسدس بنز سی‌ال‌ای ۲۵۰ ئی شوتینگ بریک ۲۰۲۳ یک خودرو پلاگین هیبرید بنزینی است که در مجموع توان خروجی ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر را ارائه می‌کند.
همه دستگاه هایِ صادرکننده مجوز،طبق قانون تسهیل صدورمجوزهای کسب و کارباید تا آخر شهریور به درگاه ملی مجوزها،متصل می‌شدند، اماسازمان شیلات بطور کامل مجوزهای خود رابه این درگاه متصل نکرده است
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی از حقوق ملت ایران در گرفتن حق آبه هیرمند از طالبان دفاع کرده و واکنش دقیق، هوشمندانه و قاطعی در این زمینه نشان دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهند تا از حقوق مردم و حقابه هیرمند به هیچ عنوان کوتاه نیایند و از این حق دفاع کنند.
حزب عمران خان (تحریک انصاف پاکستان) در بیانیه‌ای وزارت اطلاعات را متهم به دست داشتن در تشدید خشونت‌های سراسری در نقاط مختلف پاکستان در اعتراض به بازداشت عمران خان طی هفته گذشته کرد.
معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی، قاضی‌ها و حقوقدانان بطور عمده سنتی است و باید تغییر کند، تصریح کرد: این حرف من به این معنی نیست که آن‌ها از مسائل جدید آگاهی یا مطالعه ندارند؛ اما خروجی آن‌ها به این شکل است که از همان اول کار می‌خواهند مجازات کنند یا قوانینی در مجلس وضع می‌شود که تُند است و با کوچک ترین جرم انگاری، مجازات گرایی و بعد حبس مواجهیم و این حاصل وضعیت حقوقی امروز ماست.
معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی، قاضی ها و حقوقدانان بطور عمده سنتی است و باید تغییر کند، تصریح کرد: این حرف من به این معنی نیست که آنها از مسائل جدید آگاهی یا مطالعه ندارند اما خروجی آنها به این شکل است که از همان اول کار می خواهند مجازات کنند یا قوانینی در مجلس وضع می شود که تُند است و با کوچکترین جرم انگاری، مجازات گرایی و بعد حبس کردن مواجه ایم و این حاصل وضعیت حقوقی امروز ماست.
اسپات ونچرز، مولد‌های آب جو را طراحی می‌کند. این مولدها، ماشین‌هایی هستند که آب آشامیدنی را از رطوبت هوای اطراف می‌گیرند و آن را متراکم می‌کنند. آن‌ها در حال حاضر قرار است محصول مصرفی خود را روانه بازار کنند.
دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، شیخ عکرمه صبری، سخنران و امام جماعت مسجدالأقصی را برای بازجویی احضار کرد.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
منبع انرژی کوچک این وسیله، می‌تواند یک توپ مایکروویو که در بخش بالای وسیله نقلیه یا پشت بام قرار دارد را برای حمله غافلگیرکننده به اهداف دشمن که در حال پرواز هستند، فعال کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه اردوکشی خیابانی در تل‌آویو و دیگر مناطق اشغالی ۱۰ هفته است که بطور متناوب ادامه دارد، گفت: این فقط یکی از بحران‌های متراکم در اسرائیل است.
این باور غلط که نوشیدن شیر باعث بهبود زخم‌های گوارشی می‌شود را باید اصلاح کرد. از آنجا که زخم‌های گوارشی اغلب به دلیل عفونت هلیکوباکتر پیلوری هستند، تنها درمان با آنتی بیوتیک می‌تواند مشکل را حل کرده و علائم‌شان را از بین ببرد. نوشیدن شیر اگرچه ممکن است به طور موقت درد‌های ناشی از زخم گوارشی را تسکین دهد، اما در درازمدت مصرف آن منجر به افزایش اسید معده و وخیم‌تر شدن علائم می‌گردد.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
آخرین دستگاه از خودرو ملی سمند در حالی رهسپار موزه گروه صنعتی ایران خودرو شد که این محصول دست‌کم طی دو دهه گذشته بار سنگین خودکفایی و بلوغ صنعت خودرو کشور را به دوش کشیده و به نوعی باور ملی توانمندی در این صنعت را ایجاد کرده است.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
برخی چهره‌های سیاسی و تحلیلگران عراقی بر این باور هستند که نتایج گفتگو‌های سیاسی و حکم احتمالی دستگاه قضایی عراق در هفته جاری احتمالا به مناقشه خروج از بحران سیاسی و ازسرگیری جلسات پارلمان عراق جهت تکمیل روند سیاسی با انتخاب یک رئیس جمهور جدید و تشکیل کابینه‌ای جدید پایان خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ