اهواز- مسابقه بعدی تیم خلیج‌فارس ماهشهر در استادیوم غدیر اهواز انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از نبود هواداران تیمش در بازی با آلومینیوم و وضعیت استادیوم آزادی به شدت انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از مسئولان ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو، گفت: برای اعزام به بازی‌های آسیایی عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که اصلا منطقی نیست.
دروازه‌بان سپاهان به دنبال رسیدن به شرایط مطلوب برای حضور در بازی‌های فصل جدید است.
سرمربی تیم ملی بوکس از پاداش عجیب فوتبالیست‌ها و کم بودن سهمیه حضور بوکسورها در بازی‌های آسیایی هانگژو انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران نسبت به ساعت تمرینی‌شان انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
بازی‌های هفته پایانی رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته دوم از ساعت 18:30 دقیقه به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.
داوران بازی‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شدند.
بعد از آنکه اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از فشردگی بازیهای تیمش انتقاد کرد سرمربی تیم برزیلی پالمیراس به او واکنش عجیبی نشان داد تا ثابت کند برنامه تیم او به مراتب فشرده‌تر است.
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک علیرغم آنکه جزو نفرات اعزامی به قزاقستان نیست، اما با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ضمن انتقام از دیوید تیلور آمریکایی سهمیه بازی‌های المپیک را از آن خود کند.
باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی، از فضای به وجود آمده در زمینه داوری بازی‌های این تیم انتقاد کرد.
بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید شلوغ‌کاری مربیان در کنار زمین، تبدیل به یک رقابت شده است.
حالا درباره همین مرتضی شایعه شده که به دلیل حمایت از اعتراضات و انتقاد از ورزشکارانی که سکوت اختیار کرده‌اند، حکم ممنوع‌الخروجی صادر شده و نمی‌تواند تیم ملی را برای بازی‌های جهانی بوسنی همراهی کند. موضوعی که البته عصر روز گذشته تکذیب شد و خبر رسید که او امروز تیم ملی را همراهی می‌کند
شکست تیم فوتبال گل‌گهر برابر استقلال با حرکت عجیب مهاجم سابق آبی‌ها باعث ایجاد شائبه‌هایی بین اهالی فوتبال شده که هجمه و انتقاد از سرمربی تیم سیرجانی را هم افزایش داده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
اگر مایلید با انواع بیمه‌های بازرگانی و نکات انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر آشنا شوید، با ما همراه باشید.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ