هوادارانی که برای تماشای دیدار بروسیا دورتموند و بایر لورکوزن به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک رفته بودند، بعد از پایانی بازی اجازه خروج پیدا نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح‌های ترافیکی است تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.
با تلاش ماموران پلیس شهرستان لاشار ۲ شهروند سراوانی پس از ۲۷ روز اسارت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد و یک نفر از آدم ربایان دستگیر شد.
درگیری شدید دیروز پلیس آلبانی با تروریست‌های گروهک رجوی در مقر آنان موسوم به اشرف ۳ که منجر به مجروحیت ۳۶ نفر و هلاکت یکی از سران آنان شد.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه عملیات اعزام زائران به سفر معنوی زیارت خانه خدا از سوم خرداد از ۲۱ فرودگاه بین المللی آغاز شده است، از آمادگی کامل پلیس در این رابطه خبر داد.
با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، سرهنگ ضرغام آذین رئیس مرکز عملیات ویژه آگاهی کل کشور شد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
اهواز - مأمور پلیس مدافع نظم و امنیت ستوانسوم «سعید ربیعی» در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن و تیرندازی به سمت جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آویو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آیو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد زخمی و مجروح شدند.
پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات حمله با سلاح سرد در شهرکی نزدیک تل آویو و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک پنجشنبه پایانی سال در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س)، مسیرهای پیشنهادی برای مدیریت ترافیک را توصیه کرد.
ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس
رسانه های ترکیه از بازداشت فردی که قصد عملیات تروریستی در شهر استانبول را داشت، خبر دادند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.
پلیس رژیم صهیونیستی از بیم عملیات مقاومتی فلسطینی ها، شامگاه یکشنبه به صورت رسمی از تمام ساکنان سرزمین های اشغالی خواست روز برگزاری انتخابات کنست با خود سلاح به همراه داشته باشند.
ساوه - فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ ساوه، عامل قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی با اعتراف به ۱۴ فقره سوابق شرارت در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد.
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ