سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از ممنوعیت فروش روزانه طرح ترافیک در هفته پایانی آذرماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
یکی از منابع آگاه از مذاکرات گفت که علاوه بر نفتی که ایران در حال حاضر به صورت مخفیانه می‌فروشد، واشنگتن با نادیده‌گرفتن فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت توسط ایران، امتیاز قابل توجهی داده است.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
با پایان یافتن بهمن ماه و شروع اسفند ماه، نماد‌ها گزارش‌های ماه بهمن را روانه کدال می‌کنند. کدام نماد‌ها رشد فروش بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند؟
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.
همتی نوشت: «برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟»
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم درخصوص این تحلیل‌ها عنوان کرد: «آنچه از آن به عنوان تحلیل متوهمانه یاد می شود، من اسمش را غافلگیری مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی در مقابل واقعیات عرصه بین‌الملل می‌گذارم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ممکن است ما روزانه حدود یک میلیون بشکه نفت به فروش برسانیم، اما وصول این منابع بعضاً از یک ماه تا شش ماه طول بکشد.
آمارها نشان می‌دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکود قرارداد در حالی که قیمت‌ها در بازار مسکن با کمی تغییر روزانه است.
آمارها نشان می‌دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد در حالی که قیمت‌ها در بازار مسکن با کمی تغییر روزانه است.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
بررسی پروازهای جام جهانی از ۳ شهر قشم،کیش و تهران به دوحه نشان می‌دهد به غیر از تهران که به صورت روزانه پرواز به دوحه دارد، تعداد پروازها از کیش محدود و هنوز درگاه فروش از قشم باز نشده است.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
محسن موسوی گفت: بازار سرمایه اعداد بزرگی را تجربه کرده و حجم سرمایه‌گذاری و خرید و فروش روزانه بالایی داشته است. بنابراین، بورس زیرساخت‌های لازم برای رشد را دارد و فقط باید متغیرهای آن تثبیت شود تا مسیر بازار به سمت و سوی مثبت پیش برود.
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
سوانح رانندگی در بغداد و سایر استان های عراق روزانه به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان این کشور منجر می شود و به یکی از بارزترین عوامل مرگ شهروندان عراقی تبدیل شده است.
معاون وزیر راه گفت: فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین به صورت روزانه است و به هیچ عنوان اتوبوس دربستی نداریم ضمن اینکه اجازه نمی‌دهیم اتوبوس‌ها از کشور خارج شوند.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران که صعود خود را به جمع ۱۶ تیم برتر جهان مسجل کرده است، در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم مقدونیه شمالی میزبان رقابت‌های جهانی می‌رود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ