محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به موضع گیری درباره اقدامات انجام شده از سوی این کشور در زمینه رفع نیازهای نظامی خود اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران فضای مجازی با استناد به تاریخ و حتی بازنشر مستندات مربوط به دخالت امریکا و کودتا علیه مصدق، علت این نوع موضع‌گیری برهانی و اشخاصی شبیه او را، دمیدن بر طبل مخالفت با نظام توأم با جعل تاریخ دانستند.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
کاخ‌سفید امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه شرکت‌کنندگان در همکاری‌های نظامی- فنی میان روسیه و ایران در روزهای آتی خبر داد.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
وزیر خارجه چین با اشاره به موضع‌گیری آمریکا علیه پکن در رابطه با تامین سلاح مسکو، فروش سلاح توسط آمریکا به تایوان را مساوی با تامین سلاح روسیه از سوی چین توصیف کرد.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
امینی رعایا گفت: خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی آن که با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل ۱۲ اقدام ارائه شده است.
کوبا با میزبانی از دیپلمات ارشد ایران سیاست «تعامل» ایالات متحده را به سخره می‌گیرد. به نظر می‌رسد سخت گیری علیه حاکم نظامی کوبا موضوع مهمی در ذهن بایدن نیست. دولت او ماه هاست که نشان داده قصد دارد فشار تحریمی وارد شده بر حکومت کوبا را کاهش دهد
مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید تمام تلاش خود را برای کمک تسلیحاتی به اوکراین به کار گیرد، زیرا این کشور دارد کاری را انجام می‌دهد که خود واشنگتن از انجام آن شانه خالی کرده است. او همچنین بیان کرد که اوکراین حق دارد به مواضع نظامی روسیه حمله کند، از جمله در خاک روسیه.
سفیر آمریکا در بحرین ضمن موضع گیری خصمانه علیه ایران، از حضور بیش از ۸ هزار نظامی آمریکایی در بحرین خبر داد.
فرمانده ارتش آل خلیفه که روابط گرمی با رژیم صهیونیستی دارد، علیه ایران موضع گیری کرد.
وزیران دفاع ترکیه و اندونزی در جریان دیداری در آنکارا، سند اجرای همکاری نظامی میان دو کشور به امضا رساندند.
اتحادیه اروپا و ناتو با توجه به شرایط اوکراین و با هدف موضع گیری علیه چین، همکاری نظامی خود را گسترش می دهند.
کره شمالی ادعای ارسال تسلیحات به روسیه را رد کرد و گفت: گزارش‌های ارسال محموله‌های نظامی به روسیه ساختگی است. این موضع گیری را خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با استناد به بیانیه مقامات دولتی کره شمالی اعلام کرده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در طول چهار دهه بعد از انقلاب، مواضع ارتش دقیق بوده و در میان غبار فتنه‌ها، موضع‌گیری درست و آگاهانه‌ای در دفاع از حق، انقلاب، نظام، ولایت و مردم اتخاذ کرده است.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق تاکید کرد که این سازمان یک نهاد نظامی است که از فرمانده کل نیروهای مسلح دستور می گیرد.
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق به تحرکات نیروهای ترکیه در داخل عراق اشاره کرد.
رژیم پوتین هر اندازه هم که بیرحم باشد، اما استالینیست نیست. اگرچه اداره ضد جاسوسی نظامی سرویس امنیت فدرال بیش از شکار جاسوسان خارجی ژنرال‌های روس را تحت نظر دارد و رصد می‌کند، اما هیچ کمیسر سیاسی سخت گیری وجود ندارد که در انتظار شلیک گلوله در سر افسری باشد که از دستورات سرپیچی می‌کند. در مواقع ناخوشایند این موضوع آرامش بخش است.
نخست وزیر انگلیس گفت: پیروزی پوتین به منزله پیام های رعب آور برای اروپا و دیگر نظام های استبدادی در جهان است.
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم حفظ وحدت ملی نوشت مردمی که در راهپیمایی اربعین میلیونی شرکت کردند در برابر کسانی که بخواهند به نظام و موازین اسلامی لطمه بزنند موضع‌گیری خواهندکرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن موضع گیری درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرز دریایی میان لبنان و این رژیم، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.
نماینده دائم امارات در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در سخنانی در کنفرانس کشورهای عضو معاهده منع گسترش تسلیحات نظامی، بر حمایت از روند دیپلماتیک در پرونده هسته‌ای ایران تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ