باشگاه بارسلونا، جانشین سرخیو بوستکس را پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رد ادعای غربی‌ها مبنی بر اینکه منابع آزاد شده تنها صرف خرید مواد غذایی می‌شود، گفت: ممکن است ادعایی را در این زمینه مطرح کنند، اما مهم این است که این پول متعلق به ملت ایران بوده و پس از آزادسازی در اختیار ایران قرار می‌گیرد.
دو باشگاه والنسیا و میلان برای انتقال یونس موسی به توافقات خوبی دست یافته اند و این هافبک 20 ساله به زودی راهی سن‌سیرو می‌شود.
آیت الله موسوی امام جمعه بغداد بیان داشت: آمریکایی‌ها حتی مانع رسیدن گاز برای تولید برق می‌شوند. عراق از کشور‌های بسیاری درخواست خرید گاز کرده است، اما تنها ایران این امر را پذیرفته، اما با این وجود آمریکا به بهانه تحریم مانع پرداخت هزینه گاز به جمهوری اسلامی ایران شد و هم اکنون ما به ایران شش میلیارد دلار بدهکار هستیم.
جود بلینگام تنها غایب تمرین دیروز رئال مادرید بود اما این غیبت دلیل خاصی داشت.
بارسلونا تنها یک روز دیگر فرصت دارد که بند خرید 19 میلیون یورویی یانیک کاراسکو را فعال کند ولی طبق ادعای اسپورت آن را فعال نخواهد کرد.
بارسلونا تنها یک روز دیگر فرصت دارد که بند خرید 19 میلیون یورویی یانیک کارسکو را فعال کند.
طرح‌های دو فوریتی و چندفوریتی دولت برای مدیریت بحران‌های اقتصادی، تنها مسکن‌هایی مقطعی خواهند بود که هم اجرا و هم نظارت بر آن با مشکلات بزرگ مواجه خواهد بود. از یک سو، هزینه‌های انسانی و مالی بزرگی می‌بایست برای اجرا و نظارت بر ین طرح‌ها صرف شود. از سوی دیگر، راه‌های دور زدن این طرح‌ها به آسانی از سوی دلالان شناسایی می‌شود و عملا اصلاحی در وضعیت صورت نمی‌گیرد. اگر دولت قصد دارد به صورت زیرساختی مشکلات اقتصادی را رفع کند، باید اصلاح سیستم بانکداری و نظام واسطه‌گری در بازار را در پیش بگیرد و نه این‌که سطح خرد و افراد را مخاطب خود قرار دهد
جود بلینگام تنها هدف تابستانی رئال مادرید نیست و فلورنتینو پرز، ارلینگ هالند و امباپه را به عنوان دو هدف اصلی نقل و انتقالاتی باشگاهش در تابستان آینده انتخاب کرده است.
مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند همزمان با ایجاد حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی در بانک صادرات ایران، از سود سرمایه‌گذاری و مزایای طرح نوین تسهیلاتی این بانک استفاده کنند.
در تابستان 2023 قرار نیست شاهد تغییر و تحول بزرگی در رئال باشیم و این باشگاه تنها اقدام به خرید یک بازیکن بزرگ خواهد کرد. شاکله اصلی تیم نیز حفظ می‌شود.
مدیر عامل استقلال می‌گوید که او مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و تنها منتظر تأیید نهایی ساپینتو است.
فیفا به بارسلونا به خاطر تاخیر ۱۸ ثانیه‌ای در ثبت مستندات خرید جدید خود اجازه نداد تا این انتقال صورت گیرد.
باشگاه سپاهان با خرید دو ستاره در خط دفاع و حمله، یکشنبه‌ای پرماجرا برای هواداران خود رقم زدند.
چلسی با مشکلی بزرگ برای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مواجه است چرا که از ۶ خرید جدید این تیم تنها 3 نفر می‌توانند در چمپیونزلیگ به میدان بروند.
اگر نگاهی به ردیف‌های بودجه بی اندازید به راحتی متوجه خواهید شد که این بودجه به هیچ عنوان در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم نیست. زیرا بخش عمده هزینه‌ها در نقاطی است که نه تنها در راستای تولید و اشتغال نیست بلکه هیچ ارتباطی هم به معیشت مردم ندارد. این بودجه از دو طریق عملا یک مانع بزرگ در برابر پیشرفت کشور است.
جذب ستاره جوان موناکو بار دیگر گروه مالکیتی امریکایی و به خصوص تاد بولی را به ذوق آورذ.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
در نیمه ابتدایی بورس امروز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ تنها یک نماد توانست از صف فروش به صف خرید خود را برساند. در این مطلب قصد داریم به تحلیل این سهم بپردازیم.
کمال کامیابی‌نیا با کسب یک قهرمانی لیگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
آرکادیوش میلیک و لئاندرو پاردس، بعد از توافق شخصی با یوونتوس، ظاهرا تنها یک قدم تا پیوستن به این باشگاه فاصله دارند.
باشگاه پرسپولیس همچنان دنبال عقد قرارداد رسمی با مهاجم پیشین استقلال تهران است.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
نساجی در حالی مهیای فصل جدید بازی ها می شود که در بین تیم های لیگ برتر کمترین خرید را داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ