حمله به حرم شاه‌چراغ یک حمله مسلحانه در محوطه حرم شاه‌چراغ شیراز بود که در عصر ۴ آبان ۱۴۰۱ اتفاق افتاد. اعترافات تیم تروریستی بمب گذار در شیراز توسط سازمان اطلاعات سپاه را مشاهده می کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایوب والی به اعتراضات هواداران فولاد نسبت به نتایج این تیم واکنش نشان داد.
رافائل واران، ستاره منچستریونایتد، بعد از دیدار دوستانه امروز مقابل لانس اعتراف کرد که شیاطین سرخ برای موفقیت در فصل آینده باید عملکردی بهتر داشته باشند.
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز هم در پی گلایه‌ها و اعتراضات بازیکنان به شرایط مالی باشگاه برگزار نشد.
کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه خواستار پایان اعتراضات خشونت‌بار در شهرهای فرانسه شد.
کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه خواستار پایان اعتراضات خشونت‌بار در شهرهای فرانسه شد.
سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان اعتراف کرد که شرایط بد فدراسیون، ملی‌پوشان این رشته را دچار افت کرده است.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان و هواداران این تیم از رفتارها و اعتراضات مداوم برونو فرناندز در زمین راضی نیستند.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یکی از اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در اعترافاتش می‌گوید: با ۱۶ کیلو مواد انفجاری و دو اسلحه کلاش قرار بر ترور داشتیم.
براساس مستندات پرونده و اعترافات متهمان، عوامل اصلی این تیم متشکل از اراذل و اوباش در قالب ۲ تیم عملیاتی رژیم صهیونیستی به سرتیمی متهم حسین اردوخان زاده معروف به زکریا و متهم میلاد اشرفی بوده است.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
خبری در همین چارچوب در فضای مجازی منتشر شده است که سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به خاطر رفتار‌های خارج از عرف در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی محروم شدند
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
محمد خاکپور، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، نسبت به اعتراضات سراسری در ایران واکنش نشان داد.
حالا درباره همین مرتضی شایعه شده که به دلیل حمایت از اعتراضات و انتقاد از ورزشکارانی که سکوت اختیار کرده‌اند، حکم ممنوع‌الخروجی صادر شده و نمی‌تواند تیم ملی را برای بازی‌های جهانی بوسنی همراهی کند. موضوعی که البته عصر روز گذشته تکذیب شد و خبر رسید که او امروز تیم ملی را همراهی می‌کند
عارف غلامی مدافع تیم استقلال، چندی پیش به دلیل استوری حمایتی از اعتراضات مردمی، محروم و خبرساز شده بود، در یک استوری تازه ضمن حمایت از مطالبات مردم به حادثه اخیر شیراز نیز واکنش نشان داد.
کمال کامیابی‌نیا نسبت به رفتار کادرفنی ملوان و اعتراضات اعضای این تیم انتقاد کرد.
سرمربی تیم نیان الکترونیک اعتراف کرد که رقم قرارداد محمد موسوی با بازیکنان دیگر متفاوت است.
دو تیم ملی ایران و اروگوئه از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در اتریش به مصاف هم می‌روند. وضعیت حضور تماشاگران در این بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
محمدرضا حضرتپور محلی برای تیم ملی والیبال ایران در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که در حال حاضر ژاپن جلوتر از ایران قرار دارد.
علیرضا ورناصری به وزیر ورزش و جوانان به خاطر بر بررسی اعتراضات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد وقایع بازی این تیم با پرسپولیس و احقاق حق ضایع شده این تیم، تذکر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ