اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر (ص) ویران شد.
اطلاعات نوشت: امروز در صفوف اول جماعات، چه چیز تازه‌ای برای نوجوان و جوان وجود دارد، تا خود را هرچه نردیک‌تر به ضریح وجودِ امامِ جماعت برساند و در صف اول نماز بگزارد؟ گیرم صف اول و دوم از آنِ کم‌سن و سال‌ها شد و در تمام دوماه محرّم و صفر نیز جز جامه‌ی سیاه بر تن آنان دیده نشد؛ آن‌گاه خیال‌ِ دغدغه‌مندان از بابت دین‌داری مردم راحت خواهد شد؟
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت: من مخالف دستمزد خوب بازیکنان فوتبال نیستم، اما می‌گویم هر چیزی حساب و کتابی دارد.
مسیح مهاجری نوشت: مردم نمی‌پذیرند در کشوری با اینهمه ثروت و امکانات، عده‌ای به آلاف و الوف برسند و میلیون‌ها خانواده شاهد تقسیم فقر میان خودشان باشند. این، حق مردمی که در کشوری ثروتمند زندگی می‌کنند نیست.
رضا رشیدپور در واکنش به اظهارات زارع‌پور، وزیر ارتباطات درباره تلاش شبانه‌روزی برای افزایش سرعت اینترنت نوشت: شب ها را استراحت بفرمایید. تسمه تایم پاره می‌کنید.
علی طهماسبی سرپرست تیم فوتبال هوادار معتقد است تیم‌های تهرانی سبب شده‌اند، تا در تهران شرایط برای برخی تیم‌ها دشوار شود.
توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.
پاسور گل اول استقلال برابر مس رفسنجان از اسپانسر اصلی این تیم در این فصل درخواستی ویژه داشت.
خداداد عزیزی از هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
کوین دی‌بروینه با تمجید از سرمربی جدید شیاطین سرخ، به روبرتو مارتینز کنایه زد.
قهرمان مسترالمپیا درباره تعصب روی پرچم کشور ایران گفت: خیلی‌ها در این کشور به درجات بالا رسیدند که متاسفانه به آن پشت کردند. من به تاریخ کشورم و خاک مقدسش افتخار می‌کنم.
تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، با انتقاد شدید از جوایز بهترین‌های فیفا می‌گوید رتبه خولین آلوارز در فهرست نامزدهای این جوایز نشان می‌دهد دِ بست به یک جوک شبیه بوده است.
مدیرکل باشگاه بوروسیا دورتموند می‌گوید علت اینکه این باشگاه هرگز به جذب کریستیانو رونالدو فکر نکرد این بود که دورتموند باارزش بودن را به تعداد بالای دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی وابسته نمی‌داند.
او درباره پیشنهاد فولاد به قائد رحمتی بیان کرد: باشگاه فولاد باتوجه به مصاحبه‌های دوستان عزیز که گفتند هشت بازیکن نیاز دارند، عملا مجبورند به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند. ما اجازه خروج به قائد رحمتی نمی‌دهیم چون همین الان هم نیاز به بازیکن داریم.
پرسپولیسی‌ها به شدت از دست مجری‌ای که به یحیی گل‌محمدی توهین کرده ناراحت هستند.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
رضا کیانیان گفت: آن‌هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند. به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند. در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می‌شوند!
دایی نوشت: آن‌هایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.
عبدی: «روزنامه نواصولگرا اعتراض دارد که چرا گزارش تحقیق و تفحص به چماق علیه نظام تبدیل شده است؟ چون می‌خواستید آن را به هویج برای دوستانتان تبدیل کنید، اما این گزارش به چماق نزدیک بود و به هویج نمی‌شد.»
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
محمد مهاجری با انتشار این توییت نسبت به اظهارات رئیس صدا و سیما انتقاد کرد.
سردبیر رجانیوز در توئیتی به اظهارات گستاخانه پمپئو واکنش نشان داد
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ