لوکا مودریچ، ستاره باتجربه و کروات، مدعی شد جهت پنالتی کاسمیرو، هافبک برزیل را می دانسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه نمی‌توانیم با تکیه صرف به منابع دولتی انتظار رونق اقتصاد دانش‌بنیان را داشت، گفت: هدفگذاری ما در صندوق نوآوری جهت دهی به نظام تامین مالی است.
تاکنون بیش از ۳۸۱ نماد بورسی در وضعیت مثبت و ۶۵ نماد نیز در وضعیت صف خرید هستند.
برای جلوگیری از گرمازدگی، مهمترین اقدام این است که به میزان کافی مایعات خنک بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است؛ اما، نوشیدنی‌های ورزشی کم قند بویژه برای ورزشکاران می‌تواند مفید باشد. این نوشیدنی‌ها می‌توانند جایگزین الکترولیت‌های از دست رفته ناشی از تعریق بیش از حد شوند.
شاخص کل بورس امروز با ریزش مواجه شده اما شاخص کل هم وزن مثبت است.
تلاش برای گسترش روابط گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منطقه آسیا در نشست مشترک منطقه شرق و جنوب آسیا با حضور معاون گردشگری کشور مطرح شد.
رییس فدراسیون با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی پیگیر وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات شد.
لیست ۲۵ نفره تیم ملی ایران جهت حضور در تورنمنت کافا از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام شد.
در بیانیه پایانی نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور که به مدت دو روز در تهران برگزار شد تاکید شد که عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.
بازار سرمایه امروز با اصلاح فعالیت خود را آغاز کرده اما اصلاح قیمتی کوتاه مدت بوده و در انتهای معاملات با افزایش تقاضا روبرو شد.
زارع پور گفت: شائبه‌ای مطرح شد که اتصال پیام رسان‌ها به یکدیگر به حریم خصوصی و رقابت در پیام رسان‌ها ضربه می‌زند. این کار جهت گیری کلی در فضای بازار دیجیتال جهانی است و باعث افزایش رقابت می‌شود. البته دنیا دارد به این سمت حرکت می‌کند.
وزیر خارجه روسیه به منظور حضور و ریاست نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، وارد نیوریورک شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی پس از ترک باشگاه استقلال، در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
شهردار منطقه ۱۳ از تغییر جهت حرکت خودروها در برخی از معابر منطقه با هدف کاهش بار ترافیکی محدوده توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
شاخص کل بورس امروز اصلاح 33 هزار واحدی را تجربه کرده اما در این میان نمادهای خودرویی وضعیت بسیار مثبتی را تجربه کردند.
معاون مالی و اقتصاد شهری از ضرب‌الاجل سازمان‌های شهرداری برای ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد پایدار خبر داد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش از مذاکره جهت تحویل درناهای جدید بلژیکی به ایران جهت حفظ کریدور پروازی سیبری به کشور خبر داد.
لیونل مسی با ضربه ای خلاف جهت از روی نقطه پنالتی، موفق شد گل اول تیم ملی آرژانتین در فینال را به ثمر برساند.
عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و با اخذ دستور مقام قضائی، مسببین حادثه را در محل تخلف، در حالی‌که به ادامه تخلفات ساختمانی خود می‌پرداختند، بازداشت کرده و به جهت طی مراحل قضائی، به دادستانی ناحیه پنج تهران منتقل کردند.
یکی از طرفداران خوش شانس تیم فوتبال آمریکایی کارولینا پیترز به دوستش می‌گوید که او می‌خواهد توپی را بگیرد که در جهت آن‌ها ضربه می‌خورد و دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.
بورس امروز از نزول اول وقت به صعود آخر وقت تغییر جهت داد.
شاخص کل امروز صبح کار خود را با رشد آغاز کرده بود اما در انتهای معاملات با ریزش کار خود را پایان داد.
جالب این که او قبل از گل اول تیمش به نفت مسجد سلیمان که از روی نقطه پنالتی زد، جهت ضربه را با دست چپش به سعید جلالی‌راد گلر حریف نشان داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ