بازیکنان تیم ملی کرواسی آخرین تمرین تاکتیکی خود پیش از مصاف با آرژانتین را پشت سر گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
استقلال توانست در یک دیدار دوستانه و به لطف درخشش سبحان خاقانی، با سه گل از سد پیکان عبور کند.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
بازیکنان استقلال پس از پایان قرائت قرآن، به سرعت محل حضور خود را ترک کردند.
سعید لطفی پیشکسوت استقلال گفت: روی کاغذ شاید شانس بسیار کم و حداقلی بتوان برای استقلال متصور شد اما بازیکنان باید با تمام وجود بجنگند
بازیکنان استقلال پیش از عید 24 ساعت تمرین تیم را تعطیل کردند و این اعتراض یک روزه در نشانه اعتراض به مشکلات مالی تیم بود.
لیونل مسی مهاجم آرژانتینی پی اس جی پس از قهرمانی جام جهانی تصمیم گرفت که تلفن همراه مدل "آیفون" با قاب اختصاصی و از جنس طلا با مجموع ارزش 175 هزار پوند را به بازیکنان و کادر فنی آلبی سیلسته هدیه بدهد.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پستی در اینستاگرام از تمامی بازیکنان و افرادی که در کسب سومین جام جهانی برای آلبی سلسته کمک کردند یاد کرد.
پرش یک هوادار آرژانتینی به درون اتوبوس روباز حامل بازیکنان آلبی‌سلسته جشن قهرمانی در پایتخت این کشور را متوقف کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از شهروندان بوئنوس‌آیرس عذرخواهی کرد که اتوبوس حامل بازیکنان آلبی‌سلسته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست در میدان مرکزی این شهر حاضر شود.
بازیکنان آلبی سلسته و به ویژه دروازه بان این تیم با مسخره کردن فرانسوی ها، قهرمانی خود را در رختکن جشن گرفتند.
جشن بازیکنان فرانسه پس از زمین چمن ورزشگاه لوسیل در رختکن این ورزشگاه ادامه داشت.
یک روزنامه آرژانتینی فاش کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چند ساعت پیش از شروع دیدار امشب مقابل کرواسی ویدیوی احساسی‌ای از خانواده بازیکنان آلبی‌سلسته برای آنها پخش کرده است.
الخاندرو کاماچو، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم تیم ملی آرژانتین، ادعا کرد که این بازیکن در رقابت‌های جام جهانی با درد در قوزک پا برای آلبی سلسته به میدان رفته است.
ضربه انزو فرناندز به دروازه مکزیک، یکی از زیباترین گل‌های این دوره جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که با یک قوس استثنایی، توپ را به تور دروازه حریف رساند.
پنج بازیکن آلبی سلسته در دیدار امشب برابر مکزیک نسبت به نخستین بازی جام جهانی تغییر کردند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال با نظر کادرفنی به استراحت می‌پردازند.
قبل از شروع تمرین امروز آرژانتین، بازیکنان وسط زمین حلقه زدند و لیونل مسی به عنوان کاپیتان شروع به صحبت کرد.
آرژانتینی‌ها یکی از طولانی‌ترین شب‌های خود را پشت سر گذاشتند. روحیه بازیکنان آلبی‌سلسته به شدت پایین است و کادر فنی به عنوان تراپی، ملاقات با خانواده‌ها را در نظر گرفته است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، به چهار بازیکن اعلام کرده است که آمادگی خود را در هفته پیش رو حفظ کنند چون احتمال دعوت از آنها وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ