بخشی قابل توجهی از تیم ملی مراکش را ستاره‌ها دورگه‌ای تشکیل می دهند که در این کشور به دنیا نیامده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
منصوریان می‌گوید دوازده بازیکن جوان را برای ذخیره بازیکنان تیمش در نظر گرفته است. سرمربی فولاد همچنین از جذب هافبک فصل پیش الظفره امارات خبر داد.
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه 100 روز مانده به آغاز جام جهانی، 100 گلزن برتر این رقابت‌ها را معرفی کرد که حدادی در رده 66 قرار دارد.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
بررسی‌های دانشمندان نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در میان بازیکنان فوتبال در مقایسه با بقیه افراد بیشتر است.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان بازی جشن و پایکوبی مفصلی را برپا کردند.
بازیکنان استقلال که برای فرار از هوای برفی تهران به سالن وزنه پناه برده بودند، تمرینات خود را برای بازی با پیکان پیگیری کردند.
پایگاه آکسیوس گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد. آکسیوس بلانک را یکی از بازیگران اصلی مذاکرات غیرمستقیم کاخ سفید با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور در دو سال گذشته ارزیابی کرده است.
بازیکنان استقلال هنوز با از دست رفتن پیروزی ارزشمند در آخرین دقایق شهرآورد تهران کنار نیامده‌اند.
لیونل مسی و کیلیان امباپه در میان سریع‌ترین بازیکنان جام جهانی قرار دارند و فردا تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان در فینال جام جهانی خواهند بود.
بازیکنان استقلال امروز یک جلسه بدنسازی را برگزار کردند تا برای آغاز لیگ برتر، در بهترین فرم بدنی قرار بگیرند.
رودریگو دی پل یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان آرژانتین برابر عربستان بود و از روز گذشته موج انتقادات از او شدت گرفته است.
ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.
فدریکو والورده تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال در فصل جاری شده و تا به اینجا 6 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در گلزنی از بیرون محوطه جریمه قصد شکستن رکورد ویژه لیونل مسی را دارد.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
سه فوتبالیستی که در فهرست گران‌ترین‌های تاریخ اسپانیا رتبه های اول تا سوم را دارند، با پیوستن به چلسی صاحب این رکورد شده اند.
لالیگا مدارک و مستندات مالی بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز دو بازیکن تمدیدی این باشگاه را قبول نکرد.
بارسا مدارک لازم برای ثبت بازیکنان جدید را به لالیگا ارسال کرد و منتظر چراغ سبز نهایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ