احمد رضا عابدزاده در ۱۳ دربی به میدان رفت و حتی یک بار هم شکست نخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو شکست پیاپی برای مرد اسپانیایی که قرار است تراکتور را به آرزوهای بزرگ برساند شروعی دشوار به نظر می رسد.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
کارلوس کی روش با شکست سنگین برابر پاناما با کونکاکاف خداحافظی کرد.
مرد شماره پنج تنیس جهان با پذیرش شکست برابر رقیب شیلیایی از دور رقابت های تنیس هاله آلمان کنار رفت.
کریستیانو بیراگی، کاپیتان فیورنتینا، پس از شکست در لیگ کنفرانس اروپا به دنبال از دست دادن جام حذفی ایتالیا احساسش را توصیف می‌کند.
علی سوادکوهی با شکست محمد نخودی در فینال جام تختی احتمالا صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی خواهد بود.
مسابقات 250 امتیازی تنیس بانیا لوکا بوسنی با حذف مرد شماره یک جهان همراه شد.
مرد استرالیایی که به مدت سه سال برای شکستن رکورد جهانی شنا سوئدی تمرین کرد گفته که تلاش کرده تا الهام بخش پسر یک ساله اش باشد و به او نشان دهد هیچ چیز غیرممکن نیست.
«استراسر» سال گذشته هم رکوردی به نام خود ثبت کرده بود. او ۷۱۰ عدد گوی رنگارنگ تزئینی درخت کریسمس به ریش خود آویزان کرده بود. او برای اینکه بتواند به این تعداد از گوی برسد، چند سال پی‌درپی رکورد خود را زده بود. در واقع با سه رکورد به‌ترتیب ۳۰۲، ۵۴۲ و ۶۸۶ کار خود را شروع کرده و درنهایت به رکورد ۷۱۰ عدد رسیده بود.
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله/ قتل مادر پیر با چرخ خیاطی/ نامزد بنزینی!/ پدر، قربانی شکست عشقی پسر/ دسیسه‌های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!/ اعترافات مرد کارخانه دار به قتل همسر باردار و برادرش/ جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد/ قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
مرد شماره یک شطرنج جهان با قبول شکست مقابل شطرنج‌باز ۱۸ ساله پس از ۸ سال در دو بازی متوالی شکست خورد.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
فرمانده نیروی قدس سپاه، در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار ایرلو گفت: ایرلو مرد مقاومت بود و توانست در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی این مقاومت را از خود به نمایش بگذارد.
حشمت مهاجرانی مربی تاریخی فوتبال ایران در گفت‌وگویی تازه با ورزش سه
متهم گفت: من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.
قهرمان مسابقات یواس اوپن در بازگشت مجدد به تور تنیس دوباره شکست خورد.
الیود کیپچوگه، دونده کنیایی موفق شد رکورد رقابت‌های دوی ماراتن را بشکند.
الیود کیپچوگه، دونده کنیایی موفق شد رکورد رقابت‌های دو ماراتن را بشکند.
ذوب‌آهن برای سومین بازی متوالی مقابل سپاهان شکست نخورد.
مرد اول دیدار الغرافه و السد کسی نبود جز هافبک الجزایری، یاسین براهیمی.
پرهام مقصودلو توانست حریف قدرتمند هندی خود که در رقابت‌های المپیاد جهانی درخشیده بود را شکست دهد.
محمدرضا گرایی مرد طلایی ایران در کشتی فرنگی المپیک و قهرمانی جهان، پس از ماه‌ها استراحت ، در اولین رویداد رسمی باخت را تجربه کرد تا در وزن جدید به خودش بیاید. البته این باخت با توجه به قوانین تورنمنت قزاق‌ها، مانع صعودش به فینال نشد
فردی که در اعتراض به شکست دختر ووشوکار خود به حریف و همچنین مربی فرزندش حمله‌ور شد و مسابقات قهرمانی کشور را به هم ریخت، اکنون متواری است. در این فیلم الهه منصوریان ملی‌پوش و قهرمان جهان، به دفاع از دختران و مادران آنها می‌پردازد. راستی حراست وزارت ورزش کجاست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ