په په مدافع باتجربه پرتغال از ناحیه دست دچار شکستگی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی پرتغال قهرمانی کریستیانو رونالدو با النصر در جام باشگاه‌های عربی که با دو گل او مقابل الهلال به دست آمد را به کاپیتان تیم ملی این کشور تبریک گفت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد رکورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۱۴۵ گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.
ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان هلند در آستانه بازی با کرواسی گفت مشکل این تیم که نداشتن تجربه بوده، حل شده است.
کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان پرتغال بار دیگر توسط روبرتو مارتینز (سرمربی پرتغال) به تیم ملی دعوت شد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، به انتقادها از دعوت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پاسخ داد و او را کاپیتانی بزرگ برای پرتغال دانست که از بازی کردنش در تیم ملی خوشحال است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید دیدار با تیم بنفیکا پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا برایش هیجان انگیز است و آرزوی قهرمانی در این رقابتها را دارد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
روبرتو مارتینز، در کنفرانس خبری پرتغال از اهمیت بیشتر تمرکز روی بازی‌ها صحبت کرد و سه کاپیتان تیمش را معرفی کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از این که به لیگ عربستان پیوسته هیجان زده است!
رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 را ترک کرد.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
کاپیتان پرتغال در پستی به تشکر از طرفداران این کشور پرداخت و از آن با توصیف "برنده شدن جام قهرمانی طرفداران" یاد کرد.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، به شایعات عجیب اخیر در مورد خودش واکنش نشان داده است.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی درخشان شاگردانش بر سوئیس گفت هیچ مشکلی با رونالدو ندارد بلکه سالها است با او دوست است و کریستیانو نقش یک کاپیتان را به خوبی بازی می‌کند.
ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به تنها بازیکنی در بیست و دومین دوره جام جهانی تبدیل شد که باشگاه ندارد و بازیکن آزاد است!
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با منتشر کردن پستی هدف بزرگ خود را قهرمانی در جام جهانی عنوان کرد.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
کاپیتان سابق پورتو، مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم را یکی از بهترین خرید‌های چند سال اخیر در پرتغال دانست و تاکید کرد که او در حال حاضر بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.
کاپیتان سابق پورتو، مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم را یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر در پرتغال دانست و تاکید کرد که او در حال حاضر بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.
کاپیتان سابق پورتو، مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم را یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر در پرتغال دانست و تاکید کرد که او در حال حاضر بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ