هافبک تیم ملی فوتبال هلند ضمن تمجید از فوق‌ستاره آرژانتین از رویارویی با رؤیایش به عنوان یک کابوس یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید حضور لیونل مسی در اینترمیامی را به دقت دنبال می‌کند و همانطور که گفته به حضور در لیگ MLS علاقه‌مند است.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میامی با یک قهرمانی دیگر می‌تواند به رکورددار کسب جام در تاریخ تبدیل شود.
لیونل مسی در سال ۲۰۰۶، قرارداد خود را از نایکی به آدیداس تغییر داد، قراردادی که به نظر می‌رسد که برای شرکت آلمانی به شدت سودرسان و برای شرکت آمریکایی یک ضرر بزرگ بوده است.
اینترمیامی با گل دقیقه 4+90 لیونل مسی توانست کروز آزول را 2-1 شکست دهد.
آندرس اینیستا نیز با اینتر میامی به توافق اولیه رسیده و قرار است در این تیم به جمع لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا اضافه شود.
لیونل مسی می‌گوید از پروژه رویایی اینترمیامی در لیگ حرفه‌ای آمریکا با اشتیاق استقبال کرده است.
دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، با اشاره به فصل رویایی پیش رو با لیونل مسی در MLS تولد او را تبریک گفت.
لیونل مسی 10 روز دیگر در ورزشگاه بومبونرا و در بازی خداحافظی خوان رومن ریکلمه حاضر خواهد شد.
رسانه هایی مانند فوت مرکاتو و گل خبر می دهند که لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را پذیرفته است.
الهلال عربستان برای جبران ناکامی فصل جاری، با لیونل مسی و مارکو وراتی مذاکره کرده و تقریبا به توافق قطعی رسیده است. حالا با خرید طارمی،  زوج رویایی مسی و طارمی در ریاض تشکیل خواهد شد.
سایت سعودی اسپورت نگاه جالبی به ترکیب فصل آینده الهلال با حضور مسی، بوسکتس، هازارد و ... داشت.
انتقال احتمالی لیونل مسی به بارسلونا بازهم بخش قابل توجهی از صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا را شامل می شود.
روبرتو دونادونی، مربی سابق ناپولی، می‌گوید انتقال لیونل مسی به ناپولی اتفاقی رویایی خواهد بود و باعث می‌شود داستان مارادونا در ناپل ادامه پیدا کند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که با این تیم عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را به خود اختصاص داد، به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
لیونل مسی با دریافت جایزه دِ بِست، سال رویایی خود را تکمیل کرد.
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، این روزها با درخشش در کنار لیونل مسی با او یک زوج رویایی تشکیل داده و درخشش این دو کیلیان امباپه را به حاشیه رانده است.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، شروعی رویایی در فصل جاری در ترکیب این تیم داشته است.
لیونل فصل جدید رقابت های لیگ 1 فرانسه را با نمایشی درخشان آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ