تصاویری از نیمار پس از حذف از جام جهانی برابر کرواسی در ۱/۴ نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنی که عنوان شده بود یکی از گزینه‌های پرسپولیس است به تیم الظفره امارات پیوست.
راس می‌گوید، آن‌ها به‌طور کنترل‌شده به نصیر و گوریل‌های دیگر، مستند‌هایی از طبیعت نشان می‌دهند. برای مسئولان این باغ‌وحش مهم است که محتوا‌های کنترل‌شده به گوریل‌ها نمایش داده شود تا آن‌ها گرفتار اثرات منفی این تصاویر نشوند.
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
شرکت ژاپنی Carelogy با همکاری کالج علوم منابع‌زیستی دانشگاه «نیهون»، تعداد ۶ هزار عکس گربه را جمع‌آوری کردند و در آن‌ها موقعیت گوش، بینی، سبیل و پلک این حیوانات را به دقت مورد مطالعه قرار دادند.
عکسی که در زیر ملاحظه می‌کنید، صحنه‌ای از مراسم سوگواری برای ناصرالدین‌شاه در تکیه دولت تهران را به تصویر کشیده است.
گونه‌های جدید اسفنج در سه نقطه مختلف در امتداد دیواره‌ی بزرگ مرجانی در سواحل شمال شرقی استرالیا کشف شدند.
زمان حل چالش را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گربه‌های با چشم معمولی نیز ناشنوا به دنیا می‌آیند، اما احتمال ناشنوایی ژنتیکی در گربه‌های سفید با یک یا دو چشم آبی بالاتر است؛ ژن سفید گاهی موجب از بین رفتن حلزون گوش به مرور زمان می‌شود.
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، بعد از پنج دقیقه از شروع دیدار تیمش با ساوتهمپتون مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد.
قلعه‌نویی، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های داخلی قبول هدایت تیم‌ملی از این فرآیند انصراف داد.
سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ در نقش جهان، تیمش را آماده انجام پروژه بازگشت به صدر جدول می‌کند.
کل ایده استفاده از حیوانات به عنوان مواد منفجره نیز در قرن دوازدهم در چین بسیار برجسته بود، جایی که گاو نر را به آتش می‌کشیدند تا پل‌ها و سایر سازه‌ها را بسوزانند. آن‌ها نیز از پرندگان برای آتش زدن دژ‌های دفاعی استفاده می‌کردند.
خیابان امیرکبیر یا چراغ گاز یکی از خیابان‌های ارگ سلطانی بود که به دلیل تاریک بودن اولین بار کارخانه برق در آنجا دایر شد، برای همین در ابتدا آن را «چراغ گاز» و بعد‌ها «چراغ برق» نامیدند.
پونفرادینا در حضور دروازه‌بان ایرانی خود ششمین برد فصل را کسب کرد و از بحران خارج شد.
نشست خبری پیش از بازی برزیل و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک اتفاق جالب همره شد.
پاتریس اورا از گریه‌های لوئیس سوارس بعد از حذف زودهنگام در مرحله گروهی، خوشحال شد و عکس اشک ریختن مهاجم اروگوئه‌ای را در اینستاگرام لایک کرد.
امین رضاییان از شدت ناراحتی بابت شکست نمی‌توانست روی پا‌های خود بایستد.
رامین رضاییان از شدت ناراحتی بابت شکست نمی توانست روی پاهای خود بایستد.
بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.
عناصر طالبان در قندهار قبر یکی از اعضای برجسته گروه‌های جهادی مخالف حکومت و حزب عضو جمعیت اسلامی افغانستان را تخریب کردند.
کلاغ نوک ضخیم با منقار خاصی که دارد از دیگر گونه‌های کلاغ در جهان متمایز می‌شود. طول منقار بزرگ این کلاغ بین ۸ تا ۹ سانتیمتر است.
تصویری از گریه‌های دختر فرشته احمدی از کشته شدگان مهاباد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
یکی از گزینه‌های جدی تراکتور برای خط حمله، مهاجم فرانسوی به نام سلیمان دوکارا است که اصلیتی فرانسوی دارد و با تابعیت موریتانی برای تیم ملی این کشور به میدان رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ