فدراسیون جهانی والیبال شهر گدانسک لهستان و تگزاس آمریکا را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتور لهستانی در گفت‌وگو با یک رسانه اوکراینی گفت که هر جنگجوی وابسته به ارتش خصوصی «واگنر» که از مرز بلاروس عبور کند، با نیروهای لهستان و آمریکا روبه‌رو خواهد شد.
آمریکا و لهستان برگزار کننده دیدار نهایی فصل ۲۰۲۳ لیگ ملتهای والیبال خواهند بود.
تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر ایتالیا، راهی دیدار فینال لیگ ملت ها شود.
تیم‌های آمریکا، ایتالیا، ژاپن و لهستان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان صعود کردند.
پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی ژاپن و آمریکا برابر حریفانشان آغاز شد.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در لهستان در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: آمریکا و اروپا به دنبال نابودی روسیه نیستند.
رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه و پس از سفیر غیرمنتظره به اوکراین، وارد لهستان شد.
رئیس‌جمهور آمریکا که امروز در سفری از پیش اعلام نشده و امنیتی وارد کی‌یف شده بود، پس از حدود پنج ساعت حضور در این شهر و دیدار با همتای اوکراینی، پایتخت اوکراین را به مقصد لهستان ترک کرد.
روسای جمهور آمریکا و اوکراین به زودی در کشور لهستان دیدار خواهند کرد.
استیون پیفر، سفیر پیشین ایالات متحده در اوکراین و کارشناس ارشد مرکز مطالعات آمریکا و اروپا در انستیتو بروکینگز می‌گوید: «فکر نمی‌کنم احتمال تهاجم نظامی روسیه به لهستان بالا باشد اما خوب صفر هم نیست.»
جیمز لاپورتا خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس ظاهرا با استناد به تنها یک منبع اطلاعاتی و بدون اینکه دقیقا مشخص شود موشک از چه منبعی شلیک شده است، مسئولیت این امر را به گردن روسیه انداخته و در گزارشی نوشته بود: «یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید «موشک‌های روسی» به لهستان - که عضو ناتو است - برخورد کرده و دو تن را به کام مرگ کشانده‌اند».
یک منبع دولتی آمریکا می گوید که ارتش اوکراین به این کشور و سایر متحدان غربی در خصوص اصابت موشک به لهستان اطلاع داده است.
دفتر ریاست جمهوری لهستان از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور با همتای آمریکایی خود پس از اصابت موشک به خاک لهستان خبر داد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.
نخست‌ وزیر لهستان از دستیابی به توافق با آمریکا در خصوص احداث نیروگاه هسته‌ ای خبر داد.
لهستان در یک بازی هیجان انگیز و جذاب با نتیجه 3-2 آمریکا را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی قهرمانی جهان شد.
تا کنون تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و اوکراین صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده است و دو تیم دیگر در دیدار‌های امشب مشخص می‌شوند.
تیم ملی والیبال لهستان با شکست تونس به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان صعود کرد و حریف آمریکا در این مرحله شد.
لهستان در سه ست متوالی برابر تونس به پیروزی رسید و حریف آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان شد.
معاون رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر لهستان در تماس تلفنی خود درباره جنگ در اوکراین و تولید برق از طریق انرژی هسته‌ای گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ